Pazartesi 24.09.2012 22:17
Son Güncelleme: Cuma 09.12.2016 16:24

Örnek dayanışma

Almanya’nın Frankfurt kentindeki Türk toptancılar, geçen martta çıkan yangın sonrası 100 bin euro zarar eden Türk marketçiye sahip çıktı. Toptancılar, kefil istemeden 100 bin euroluk mal vererek örnek bir dayanışma sergiledi. Frankfurt kenti yakınlarındaki Dietzenbach kasabasındaki Dietzenbacher Markt’ın işletmecisi Kahramanmaraşlı Yunus Çelik (45), “Yangın sonrası piyasaya yaklaşık 50 bin euro borcum oldu. Yangını duyan toptancılar, borç için bir gün bile rahatsız etmedi. Üstüne üstlük 100 bin euro değerinde mal vererek marketimi yeniden donattılar” dedi.\n\nPARADAN ÖNEMLİ...\n\n18 Mart’ta çıkan yangın sonrası çok zor günler yaşadığını belirten işletmeci Yunus Çelik, “Frankfurt ve çevresindeki Türk toptancıların yardımı olmasa marketi yaşatamazdım. Sizin aracılığınızla zor günümde yardımıma koşan bütün toptancılara teşekkür ediyorum. İnsanlığın ölmediğini, ticarette paradan da önemli şeyler olduğunu gösterdiler. Onların güvenini boşa çıkarmayacağım” diye konuştu.\n\nALTI AY SONRA AÇILDI\n\n4 bine yakın Türk’ün yaşadığı Dietzenbach’ta Max Planck ve Robert Koch caddelerinin kesiştiği noktadaki market, yangından altı ay sonra yeniden açıldı. Kasabanın en eski alışveriş yerlerinden biri olan marketin açılışına gelen müşteriler, Türk toptancıların fedakârlığını duyunca takdir ettiler.\n\n \n\nSeyfi ALP / DİETZENBACH

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.