Giriş Tarihi: 30.6.2014 22:00 Son Güncelleme: 9.12.2016 16:41

YTB sorunları raporlayacak

YTB, her yıl Avrupalı Türklerin durumunu araştırmak için harekete geçti. Araştırma raporları doğrultusunda sorunlara çözüm aranacak\n\nYURTDIŞI Türkler ve Akraba Topluluklar (YTB) Başkanı Kudret Bülbül, yılda bir kez “YTB değerler araştırması” adı altında yurtdışında yaşayan Türklerin demografik durumunu, okullaşma oranlarını, sorunlarını, Türkiye’ye aidiyet duygularına ilişkin yıllık çok kapsamlı bir araştırma yapmayı planladıklarını duyurdu. Bülbül, söz konusu araştırmanın birçok kamu kuruluşuna girdi sağlayacağını da duyurdu.\n\nİVME RAPORU HAZIRLANACAK\nBÜLBÜL ayrıca, yurtdışındaki Türklerin sorunlarını yansıtan yıllık ülke ilerleme raporları hazırlayacaklarını belirterek, “Örneğin bir ülkede vatandaşlarımızın hangi sorunları vardı, ne kadarı çözüldü, vatandaşlarımıza yönelik ne gibi sıkıntılar var. Buna ilişkin kalıcı raporlar hazırlayacağız” diye konuştu.\n\nCİDDİ DURUŞA SAHİPLER\n\nYTB Başkanı, 2000’li yıllarla birlikte Türkiye’nin kazandığı ivmeye paralel olarak yurt dışındaki Türklerin daha ciddi bir duruşa sahip olduklarını belirterek, “Vatandaşlarımız çok zor koşullarda oraya gitmişler. Açıkça söylemek gerekirse onları ihmal etmişiz. Artık işçi çocukları bugün hayatın içerisinde doktor, mühendis, kanaat önderi, bakan olmuş” dedi.\n\n \n\nANKARA\n\n 

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.