Pazartesi 17.10.2016 19:35
Son Güncelleme: Cuma 09.12.2016 16:54

ALMANLARIN EN BÜYÜK KORKUSU...

Almanya’da insanların yu¨zde 48’i en çok bunama ve bakıma muhtaç olmaktan korkuyor. İkinci sırada ise yu¨zde 45 ile yaşlılıkta yoksulluk geliyor

\r\nDu¨nyanın en bu¨yu¨k beş ekonomisi arasında yer alan Almanya’da insanların gelecek korkusu hiç de azımsanamayacak bir du¨zeyde. Alman Telekom’un Allensbach Enstitu¨su¨’ne yaptırdığı anketin bulgularına göre insanların yu¨zde 48’i bunama ve bakıma muhtaç hale gelmekten korkuyor. İkinci sırada ise yu¨zde 45 oranıyla yaşlılıkta yoksulluk geliyor. Tehlikeli bir hastalığa yakalanmaktan korkanların oranı ise yu¨zde 39’u buluyor. Almanya’da insanlar genel olarak yaşamın birçok alanında tehlikenin arttığını du¨şu¨nu¨yor. Bunu ölçmek için kullanılan tehlike endeksi bir önceki yıla göre 17 puan artarak 491’e çıkmış bulunuyor. Bu sayısı 2011’den bu yana en yu¨ksek değeri oluşturuyor. Örnek olarak bu yıl insanların yu¨zde 45’i u¨lkede bir terör saldırı olacağından korkuyor. Bunların oranı geçen yıl yu¨zde 28 du¨zeyinde bulunuyordu.\r\n\r\nİŞSİZLİK KORKUSU AZALDI\r\nAğustos ayında yapılan ankette, geçen hafta gözaltında intihar eden terör zanlısı Jaber al Bakr’ın saldırı planının terör korkusuna etkisi yer almıyor. Bu olayın terör korkusunu daha da artırmış olduğu tahmin ediliyor. Olası bir savaştan korku ise bir önceki yıla göre yu¨zde 20’den 24’e çıkmış bulunuyor. Soyguna maruz kalma korkusu ise 2013’ten bu yana yu¨zde 25’ten 34’e kadar yu¨kseldi. İşsiz kalma korkusu 2013’te yu¨zde 25 iken şu anda yu¨zde 19’a du¨şmu¨ş bulunuyor.\r\n\r\nFRANKFURT

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.