Pazar 30.10.2016 18:17
Son Güncelleme: Cuma 09.12.2016 16:54

İKİNCİ KUŞAK DAHA EĞİTİMLİ

Avrupa İstatistik Dairesi’nin araştırmasına göre, Avrupa’daki ikinci kuşak göçmenlerin eğitim seviyesi, yerli yaşıtlarından daha yu¨ksek. İş hayatında da ikinci kuşak göçmenler başarıyı yakaladı\r\n\r\nAvrupa Birliği ülkelerinde yaşayan ikinci kuşak göçmenlerin, yerli yaşıtlarından daha yüksek derecede\r\neğitim düzeyine sahip oldukları belirlendi. Avrupa Istatistik Dairesi Eurosat’ın incelemesine göre\r\n 2014 itibarıyla 25 ile 54 yaşları arasındaki göçmenlerin yüzde 37,5’i bir üniversite ya da yüksek okul diplomasına sahip. Göçmen kökenli olmayan aynı yaş aralıgındakilerde bu oran yüzde 30,9 düzeyinde hesaplandı. Almanya’da ise ikinci kuşak göçmenlerin yüzde 25,1’i yüksek okul öğrenimi yapmışken, Almanlarda bu oran yüzde 29,2 ile göçmenlerin üzerinde bulunuyor. Almanya’da birinci kuşak göçmenlerin yüzde 23,7’sinin bir yüksek okul diplomasi var. Eğitimde olduğu gibi iş hayatında da ikinci kuşak göçmenler yerli halkla aynı düzeyi yakalamış durumda. AB genelinde ikinci kuşak göçmenlerin yüz 79’u iş sahibiyken, bu oran yerli halkta yüzde 78,6. Almanya’da iş sahibi yerlilerin oranı yüzde 86 iken, göçmen kökenlilerde bu oran yüzde 79,1. çalışan ikinci kuşak göçmenlerin oranı da yerli yaşıtlarından\r\nfazla çıktı. Göçmenlerde oran yüzde 79 iken, yerlilerde yüzde 78,6. Almanya’da oranlar ise yerlilerde yüzde 86, göçmenlerde ise yüzde 79,4 olarak belirlendi. \r\n\r\nFRANKFURT

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.