Çarşamba 08.02.2017 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 08.02.2017 15:01

Almanya Kupası’nda 4 oyuncu değişikliği uygulandı

Almanya Kupası’nın 3. turunda 2. Lig takımı Arminia Bielefeld ile 4. Lig takımı Astoria Walldorf’un karşılaştığı maçta, ilk kez 4 oyuncu değişikliği yapıldı.

Astoria Stadı'nda oynanan karşılaşmanın normal süresi Tom Schütz ve Marcel Carl'ın attığı karşılıklı gollerle 1-1 berabere tamamlandı. Maçın uzatmalarında da gol olmayınca penaltı atışlarına geçildi.

Penaltı atışları sonucunda Arminia Bielefeld, ev sahibi ekibi 5-4 yenerek çeyrek finale yükseldi. Karşılaşmada iki takım da 4'er oyuncu değişikliğine gitti.

Bu uygulamadan ilk yaralanan Astoria Walldorf ekibi, 3 oyuncu değişikliğini yaptıktan sonra 117. dakikada Marcus Meyer'in yerine Benjamin Hofmann'ı oyuna dahil ederek bir oyuncu daha değiştirdi. Arminia Bielefeld ise 120. dakikada Sebastian Schppan'ın yerine Florian Hartherz'i sahaya sürerek 4. oyuncu değişikliğini yaptı.

HAMBURG ÜST TURA ÇIKTI

Almanya Futbol Federasyonu (DFB) yaklaşık 2 ay önce uzatmaya giden maçlarda oyuncu değişikliği sayısını 3'ten 4'e çıkarmıştı.

Uluslararası Futbol Birliği Kurulundan (IFAB) böyle bir değişiklik için izin alan DFB, uygulamanın erkeklerde ilk kez Almanya Kupası 3. tur maçları ile yürürlüğe girmesi yönünde karar almıştı.

Öte yandan, Almanya Kupası'nda oynan diğer karşılaşmada Hamburg, sahasında FC Köln'ü 2-0 yenerek üst tura çıkan takım oldu.

AA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.