Perşembe 20.04.2017 00:00

'Evet'i gören The Economist çark etti!

Daha önce Cumhurbaşkanı Erdoğan ile ilgili skandal ithamlarda bulunan The Economist dergisi referandum sonuçlarının Türkiye ekonomisine ilk etkisini yazdı. Dergi referandum sonuçlarının "İstanbul piyasalarında yüzde 760 kazanç ve hızlı ekonomik büyüme getirdiğini" yazdı

16 Nisan'da yapılacak referandum öncesi sandıktan 'hayır' çıkması için yazılar yayınlayan Avrupa medyası çark etmeye başladı.

'HAYIR' OYU VERİLMESİNİ İSTEMİŞTİ

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı açık bir şekilde hedef alan İngiliz The Economist, Türkiye'nin diktatörlüğe gittiğini bu yüzde 'hayır' oyu verilmesini istemişti.

BÜYÜMEYE DİKKAT ÇEKTİ
Milletin tercihi 'evet' olunca gerçekleri yazmaya başlayan İngilizler, seçim başarılarını hatırlatarak Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın dönemlerinde ekonomideki büyümelere dikkat çekti.

"İSTANBUL PİYASALARINDA YÜZDE 760 KAZANÇ, EKONOMİK BÜYÜME"

The Economist'te çıkan yazıda; "Türkiye'de yatırımcılar Erdoğan'ın anayasa teklifinin yenilgiye uğraması halinde ülkede karışıklık çıkabileceğinden korkmuş olabilir. Eski ama oldukça güvenilir bir klişedir: Yatırımcı belirsizliği sevmez. Ancak Erdoğan iktidarı, İstanbul piyasalarında yüzde 760 kazanç ve hızlı ekonomik büyüme getirdi" ifadelerine yer verildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.