Salı 25.07.2017 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 26.07.2017 00:02

Anket rezaleti

Alman telekomünikasyon şirketi Deutsche Telekom, sonuçları tartışmalı bir anket yayımladı. ‘Türkiye’ye gitmeyin’ algısı yaratan anketi hazırlayan Telekom, Türk düşmanı anketi kısa sürede kaldırdı

Almanya ile Türkiye arasındaki iliskilerin gerilmesi sonrası siyasetçiler Türkiye'yi karalama kampanyası baslattı. Bu kervana Alman medyasından sonra sirketler de katıldı. Deutsche Telekom, T-Online adlı internet sitesi üzerinden tartısmalı bir ankete imza attı. Ankette, "Halâ Türkiye'de tatil yapmak istiyor musunuz?" diye soruldu ve "100 binden fazla T-online.de kullanıcısı 'Hayır' diyor" ifadesi yer aldı.
BOYKOT KARARI ALDILAR
Katılanların yüzde 91'inin 'hayır' cevabı verdigi anket havalimanlarında, tren ve metro istasyonlarındaki elektronik bilgilendirme ve reklam panolarına yansıtıldı. Söz konusu anketi gören Almanyalı Türkler duruma tepki verdi. Sosyal medya üzerinden de paylasılan anket "algı yaratmakla" suçlandı. Milyonlarca Türk müsterisi bulunan sirket müsterileri tarafından boykot edilmeye basladı. Aboneliklerin iptal edilmeye baslandıgı ögrenildi.
EUROWINGS KIVIRDI
Cumartesi günü Stuttgart-Ankara seferini yapacak olan Eurowings'in 4U2904 sefer sayılı uçusu iptal edildi. Yolculara, "Türkiye güvenli olmadıgı için pilot uçusu iptal etti" dendi. Aksam 18.00'den sonra baska uçus olmaması üzerine çaresiz kalan yolcular duruma öfkelenince, sosyal medya üzerinden durumu paylastı. Bu paylasımın ardından Eurowings'e karsı boykot çagrısında bulunuldu. O ana kadar açıklama yapmayan sirketin sözcüsü Katharina Muschalla, "Bir ekip üyesi hastalandı. Yerine kısa sürede birini bulmak mümkün degildi. Bu nedenle uçus iptal oldu" açıklamasında bulundu. STUTTGART

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.