Giriş Tarihi: 15.12.2017 11:19

Kara propagandayı Alman turist yutmadı

Özellikle Bild gazetesinin her türlü kara propagandasına rağmen Alman turistler, Bodrum’u önümüzdeki yaz gidilebilecek en önemli turizm merkezleri arasında gösterdi

Son dönemde gerilen Almanya ile Türkiye ilişkilerinde kıkırtıcılık rolü üstlenen Alman basınının amiral gemisi Bild'in hedefleri yine tutmadı.
Türkiye için "güvenli değil" yalanını atan Alman basınında bu karalamanın basını Bild gazetesi çekti. Eski yöneticisi Kai Diekmann, Türkiye'ye gidilmemesi yönünde algı haberlerini manşet yaptı. Ama kendisi Bodrum'a gelip yaz tatilini geçirdi.
TREND YİNE BODRUM
Alman turizmciler, 2018'de trend olacak tatil beldelerini belirledi. Tatil cenneti Bodrum, bu sınavdan da başarıyla geçti. Bu tercih sıralaması, yine Bild gazetesinde haber olarak servis edildi. Haberin fotoğrafları ise Kanada, Makedonya, Hindistan ve Türkiye'den seçildi. Turistler, Kanada'daki Banff Ulusal Parkı'nı, Makedonya'daki Ohri Gölü'nü, Hindistan'daki 'Rüzgar Sarayı' Hawa Mahal'i, Türkiye'de de Bodrum'u görmek istediklerini bildirdi.
GÖNÜLLÜ TURİZM ELÇİSİ
Münih'te yaşayan Türk asıllı Alman ressam ve model Gülcan Kamps da (35), Türkiye'nin turizm elçisi olarak çalıştığını belirtti. Bir televizyon programına katılan Kamps, Bodrum'a giderek son dönemde Türkiye aleyhine gerçekleştirilen tüm kara propagandayı çürüteceğini söyledi. Kamps, "Herkesi Türkiye'de tatil yapmaya davet ediyorum" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.