Cumartesi 21.07.2018 00:00

‘Randevu sistemi kolaylaştırılmalı’

Avrupa Sinoplular Kültür ve Sosyal Yardımlaşma Derneği, konsolosluklarda uygulanan randevulu islem sisteminden şikayetçi oldu. Derneğin yönetim kurulu üyesi Sirvan Ünal, "Konsolosluklarımız bir süredir randevu usulü çalışmakta. Bu vatandaşlarımızın dijital ortama uyumu, hizmetlerin daha öngörülebilirliği ve bir sistem içinde yürütülmesi açısından faydalı oldu. Ancak birtakım sıkıntıları da beraberinde getirdi. Örneğin bazen randevular iki ayı askın bir süreye verilebiliyor. Noter işlemlerinde bunu görüyoruz. Bir hafta içinde almamız gereken bir belgeyi randevu tarihi geç olduğu için alamıyoruz. Vardiya usulü çalısan isçiler veya randevu aldıktan sonra vardiyası değişen isçiler sıkıntı yasamakta. Bizler bir an önce bu konudaki sıkıntıların giderilmesini talep ediyoruz" dedi.
Erkan TOKGÖZOĞLU / DETMOLD

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.