Giriş Tarihi: 17.02.2023

Avrupa böyle kampanya görmedi

Turkuvaz Medya’nın ev sahipliğini üstlendiği ve Türkiye’deki tüm televizyonlardan ortak yayınlanan “Türkiye Tek Yürek” isimli bağış kampanyası, bilinen tüm rekorları altüst etti

AVRUPA'DA İLK
Türkiye'nin tamamını dün saatlerce ekranda tutan "Türkiye Tek Yürek" kampanyası sadece Türkiye'de gelmiş geçmiş en büyük kampanya olmakla kalmadı. Toplanan yaklaşık 5.7 milyar euro, Avrupa'da şimdiye kadar düzenlenen bir yardım kampanyasındaki en büyük yardım oldu. Almanya'nın rekoru olan 862 milyon euro, Türkiye'deki kampanya ile yaklaşık 6.5 misli aşıldı.


REKOR 862 MİLYON EURO

Almanya'da 2021 yılında 14 Temmuz'u 15 Temmuz'a bağlayan gece meydana gelen asrın sel felaketinden sonra düzenlenen en büyük kampanyada 282.2 milyon euro toplanmıştı. Yapılan tüm bağışların kapsamı ise 584 milyon euroyu bulmuştu. Bu rakam, Almanya tarihindeki en yüksek 2. yardım miktarı olarak kayıtlara geçti. Almanya'da tarihin en yüksek yardım kampanyası ise 862 milyon euro ile Ukrayna için yapılan kampanya oldu.

SEL YARDIMINI 10'A KATLADI

Özellikle sosyal medyada Türkiye'de yapılan tarihi yardım gecesi büyük ilgi gördü. Almanya'da asrın sel felaketinden sonra yapılan yardımı neredeyse 10'a katlayan "Türkiye Tek Yürek", Almanya tarihinin en büyük yardım kampanyasını bile kat be kat aştı. Türkiye'de tüm televizyon ve radyoların ortak yayını olan ve Turkuvaz Medya'nın ev sahipliğinde yapılan kampanyaya, Avrupa'daki Türkler de yoğun katılım gösterdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.