Pazartesi 13.07.2015 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 13.07.2015 17:13

Başkan Atabay’dan Sıcak Asfalt Müjdesi

Didim Belediye Başkanı A. Deniz Atabay, ilçe genelinde parke taşı ve satı kaplama çalışmalarını devam ettiklerini belirterek “Önümüzdeki günlerde ilçeye sıcak asfalt şantiyesi kazandırmak için çalışma başlattık” dedi.
Didim Belediye Başkanı A. Deniz Atabay merkezde yol çalışmalarını tüm hızıyla sürdürdüklerini ifade ederek “Yol çalışmalarımız aralıksız sürüyor. Satı kaplama çalışmaları da belirli noktalarda devam ediyor. Parke taşı döşediğimiz her mahallede ekstra 7-8 bin m2 fazla yer döşeyerek ekleme yapıyoruz ama stratejik plana göre hareket etmemiz gerekiyor. Önümüzdeki günlerde 42 bin M2 parke taşı ihalesi yaptık. Belediye olarak günden bin metrekare parke taşı üretiyoruz ama yetmiyor. Bu nedenle dışarında taş alımı yapıyoruz.” dedi.
Başkan Atabay sıcak asfalt şantiyesi kurma çalışmalarına başladıklarını belirterek Didimlilere müjde verirken “Bu konuda uzman bir arkadaşı bulduk ve o bizim adımıza araştırma yapıyor. Bunun toplantısı da yaptık. Sıcak asfalt şantiyesi de kurmamız lazım ve ilçemizi bunu kazandırmak istiyoruz” dedi.
“YETKİSİ OLMAYANLARIN ŞEZLONGLARI TOPLANIYOR”
Başkan Atabay sahil kesiminde yetki karmaşasının sürdüğünü belirterek “Bazı sıkıntılar yaşanıyor. Bu konuda vatandaşlardan da şikayet alıyoruz. Yetkisi olmayan insanların şezlonglarını topluyoruz. Bir marketin bir bakkalın yetkisi olmadan şezlong koyması kabul edilir değil. Oteller tamam ama disko gibi yerlerinde şezlongları kaldırıldı. Yetkimizi aşmadan bunu yapmaya çalışıyoruz” dedi.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Aydin Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Aydin Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.