Cuma 19.06.2015 00:00
Son Güncelleme: Cuma 19.06.2015 12:59

Bilecik’te Ölüm İstatistikleri Belli Oldu

Türkiye’de ölümle sonuçlanan intihar sayısı 2014 yılında düşerken, Bilecik’te ölümle sonuçlanan intihar sayısının aynı dönemde arttığı belirtildi.
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) Bursa Bölge Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, Bilecik’te ölümle sonuçlanan intihar sayısı 2014 yılında artarak 14 kişi olduğu belirtildi. Açıklamada, “Bilecik’te kaba intihar hızı ise yüzde 6,69 oldu. Bilecik’te en fazla intihar 60-64 yaş grubunda görüldü. İntihar edenlerin yüzde 78,6’sını okuma-yazma bilen kesim oluşturdu. İntihar edenlerin yüzde 35,7’si ilkokul mezunu, yüzde 35,7’si ise geçim zorluğu nedeniyle, yüzde 50’sinin ise intihar nedeni tespit edilemedi” denildi.
Ayrıca, ölümle sonuçlanan intihar sayısı Türkiye’de revize edilen 2013 yılı verisine göre 3 bin 252 iken 2014 yılında 3 bin 65 olduğu, intihar edenlerin yüzde 74,3’ünü erkekler, yüzde 25,7’sini kadınlar oluşturduğu belirtildi.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Bilecik Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Bilecik Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

BILECIK HAVA DURUMU

6 Mayıs 2024 Pazartesi

19 º

19 º / 3 º
Açık
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.