Pazar 08.03.2015 00:00
Son Güncelleme: Pazar 08.03.2015 16:32

BTSO İle Bursa Bebe Ve Çocuk Giyim Sektörü Dünyaya Açılıyor

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO), Türkiye’de üretimin yüzde 80’ini karşılayan Bursa bebe ve çocuk konfeksiyon firmalarını Ur-Ge Projesi ile buluşturdu. Bursalı firmaları tek çatı altında buluşturduklarını belirten BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, 2016 yılı ocak ayında sektöre dönük bir fuarı Bursa’da hayata geçirmeyi hedeflediklerini söyledi.
BTSO, Uzay Havacılık ve Savunma ile Raylı Sistemler alanlarının ardından bebe ve çocuk giyim sektörü için Uluslararası Rekabetçiliği Geliştirme (Ur-Ge) Projesi’ne başvurdu. Başvuru, 2014 Aralık ayında Ekonomi Bakanlığı tarafından kabul edildi. Sektörün Türkiye’deki en önemli aktörü olan Bursalı bebe ve çocuk konfeksiyon firmaları, artık BTSO öncülüğünde dünya arenasında daha güçlü bir konuma yükselecek. BTSO Merkez Binası’nda düzenlenen ‘Bebe ve Çocuk Konfeksiyonu Sektörünün Bursa’dan Dünyaya Açılımı Ur-Ge Projesi’nin toplantısına BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, Yönetim Kurulu Başkanvekili İsmail Kuş, BEKSİAD Başkanı Halil Atalay, MÜSİAD Bursa Şubesi Başkanı Mustafa Gürses ile sektör temsilcileri katıldı. Toplantıda, Ur-Ge Projesi kapsamında izlenecek yol haritası masaya yatırıldı.
BTSO Yönetim Kurulu Başkanı Burkay, bebe ve çocuk giyim sektörü için başlatılan Ur-Ge çalışmalarının sektörün geleceği için önemli olduğunu anlattı. Bursalı firmaların Türkiye ve dünya ölçeğinde daha etkili rol alması için BTSO olarak yoğun çaba sarf ettiklerini kaydeden Başkan Burkay, “Ur-Ge başvurusunun ana hedefi, firmalarımızın dünyaya açılmalarına yardımcı olmaktır. Bu kapsamda Ur-Ge başvurumuz geçtiğimiz aylarda Ekonomi Bakanlığı tarafından kabul edilmişti. BTSO olarak firmalarımızı bir çatı altında toplayarak, birlik ve beraberliğini güçlendirdik. Şimdi ise sektörümüz için yol haritasını belirliyoruz. Bu kapsamda öncelikli olarak ihtiyaç analizini tamamlayacağız. Ardından sektörümüz için projelerimize devam edeceğiz” diye konuştu.
BEBE VE ÇOCUK SEKTÖRÜ FUARDA BULUŞACAK
Bebe ve çocuk giyim sektörü için fuarların ayrı bir önem taşıdığını da vurgulayan Başkan Burkay, BTSO olarak bebe ve çocuk giyim sektörü için 2016 yılı ocak ayında bir fuar düzenlemeyi hedeflediklerini de vurguladı. Başkan Burkay, "Türkiye’de bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kalbinin attığı Bursa’da 2016 yılı ocak ayında bir fuar organize etmek istiyoruz. Fuar, bebe ve çocuk konfeksiyonu için önemli bir adım olacak ve sektöre ayrı bir ivme kazandıracaktır" dedi.
BEKSİAD Başkanı Halil Atalay ise, 3 kıtada üretimin yaklaşık yüzde 40’ına sahip olan Bursalı bebe ve çocuk konfeksiyon firmalarının BTSO sayesinde dünya arenasında daha güçlü olacağını vurguladı. Bursa’da yapılması planlanan sektörel fuarın önemine dikkat çeken Atalay, “Bursalı firmalarımızın böyle bir fuara ihtiyacı vardı. BTSO öncülüğünde başlatılan bu hareket sektöre ayrı bir değer katacaktır. Ayrıca Ur-Ge çalışmaları ile firmalar arasında birlik ve beraberlik daha da artacak” diye konuştu.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Bursa Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Bursa Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

BURSA HAVA DURUMU

7 Mayıs 2024 Salı

24 º

24 º / 6 º
Az Bulutlu
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.