Pazartesi 09.03.2015 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 09.03.2015 14:46

BTSO, Üyelerini 2 Ayda 7 Yurt Dışı Fuara Götürdü

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO), üyelerini sektörlerinde en prestijli fuarlarla buluşturmaya devam ediyor. Küresel Fuar Acentesi projesi ile 2014 yılında 23 fuar organizasyonu gerçekleştiren BTSO, yeni yıla da hızlı başladı.
Küresel Fuar Acentesi Projesi kapsamında 2015 yılında 58 fuar organizasyonu düzenlemeyi hedefleyen BTSO, yılın ilk 2 ayında 7 fuar organizasyonu gerçekleştirdi. Bu fuarlara iş dünyası da yoğun ilgi gösterdi. Almanya, Fransa, Birleşik Arap Emirlikleri ve İtalya’da düzenlenen fuarlara katılan 350 firma temsilcisi, bir taraftan BTSO ve KOSGEB’in desteklerinden faydalanarak sektörlerinde yaşanan son gelişmeleri incelerken, diğer taraftan da yeni ticari köprülerin temellerini attı. BTSO üyeleri, yeni yılın ilk 2 ayında ev tekstili, inşaat, tekstil, gıda, züccaciye, eğitim ve ayakkabı sektörlerinde düzenlenen fuarlara katıldı.
BTSO ÜYELERİ ALMANYA’YI MERCEK ALTINA ALDI
BTSO üyeleri, bu yılın ilk fuar organizasyonu için Almanya’nın Frankfurt şehrinde düzenlenen ve ev tekstil sektöründe dünyanın en önemli buluşmalarının gerçekleştiği Heimtextil Fuarı’na çıkarma yaptı. Söz konusu fuar için özel bir program hazırlayan BTSO, Yenişehir’den 140 kişilik özel bir uçak kaldırdı. Bursa iş dünyası temsilcilerinin ikinci durağı ise 19-23 Ocak tarihleri arasında Almanya’nın Münih şehrinde gerçekleştirilen İnşaat Fuarı oldu. Bursalı firmalar, inşaat sektöründe dünyaca ünlü firmalarla görüşme imkânı buldu.
BTSO üyeleri, 8-11 Şubat tarihleri arasında tekstil sektöründe dünyanın sayılı fuarlarından olan Premiere Vision Texworld Fuarı’na katıldı. Gıda sektöründe faaliyet gösteren Bursalı firmalar, 8-12 Şubat tarihleri arasında Dubai’de düzenlenen Gulfood Fuarı’nı, mobilya, dekorasyon, aksesuar ve hediyelik eşya sektöründe faaliyet gösteren firmalar da 13-16 Şubat tarihleri arasında Almanya’nın Frankfurt şehrinde düzenlenen Ambiente Fuarı’nı ziyaret etti. Bursa iş dünyası temsilcileri, modanın merkezi olarak gösterilen İtalya’nın Milano şehrinde de 15-18 Şubat tarihleri arasında düzenlenen Mıcam Ayakkabı Fuarı’na katıldı. Eğitim sektöründe faaliyet gösteren Bursalı firmalar da son olarak 24-27 Şubat tarihleri arasında Almanya’nın Hannover kentinde düzenlenen Didacta Eğitim Fuarı’na çıkarma yaptı.
BURSALI FİRMALAR DÜNYAYA AÇILIYOR
BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, Küresel Fuar Acentesi Projesi çerçevesinde 2014 yılında 23 fuarda bine yakın iş dünyası temsilcisini yurt dışındaki prestijli fuarlarla buluşturduklarını söyledi. Bu yıl 58 fuar organizasyonunu takvime aldıklarını ifade eden İbrahim Burkay, “2015 yılının ilk 2 ayında 7 fuarda 350’ye yakın iş dünyası temsilcisini yurt dışına taşıdık. Bu önemli bir adımdır. Bursa’nın ticaret hacmini artırmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Küresel Fuar Acentesi Projesi ile firmalarımızın dünya ile entegre olmalarını ve yeni iş bağlantıları kurmalarını sağlıyoruz. Firmalarımızı, dünya markalarıyla buluşturmaya devam edeceğiz. Farklı sektörlerde düzenlenen fuar organizasyonlarımız devam edecek” dedi.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Bursa Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Bursa Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

BURSA HAVA DURUMU

3 Mayıs 2024 Cuma

22 º

22 º / 11 º
Gökgürültülü Sağanak Yağışlı
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.