Salı 07.07.2015 00:00
Son Güncelleme: Salı 07.07.2015 13:15

UEDAŞ, Kamu Kurumlarını İftarda Ağırladı

Uludağ Elektrik Dağıtım (UEDAŞ) ve CLK Uludağ Elektrik, Bursa’da görev yapan kamu kurumu yöneticileri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcilerini düzenlediği iftar yemeğinde ağırladı.
Almira Otel’de düzenlen iftar yemeğine Bursa’nın üst düzey yöneticileri, tüm kamu kurumu yöneticileri, kaymakamlar, bölge müdürleri, il müdürleri, sivil toplum kuruluşları temsilcileri ve çok sayıda davetli katıldı. Düzenlenen iftar programında Uludağ Elektrik Dağıtım Genel Müdürü Mesut Efe ve CLK Uludağ Elektrik Perakende Şirketi Genel Müdürü Ali Erman Aytac’ın yanı sıra şirket yöneticileri de hazır bulundu.
"İLETİŞİME ÖNEM VERİYORUZ"
İftar yemeği sonrası davetlilere hitaben konuşan Uludağ Elektrik Dağıtım Genel Müdürü Efe, “Kamu kurum temsilcilerine yönelik gerçekleştirdiğimiz iftar programımıza iştirak edenlerle hasbihal ettik. Birçoğuyla yeni yeni tanışıyoruz. Kurumlarda bazı değişiklikler söz konusu. İletişime çok önem veriyoruz. Kamu hizmeti veren bir kurum olduğumuz için kurumlarla sürekli koordineli çalışmalar yürütüyoruz. Bu nedenle bu tür programlarla sık sık bir araya gelmeyi planlıyoruz" diye konuştu.
Genç fakat tecrübeli bir kurum olduklarına dikkat çeken CLK Uludağ Elektrik Genel Müdürü Ali Erman Aytac ise, "Ramazan ayında bu tarz faaliyetlere önem veriyoruz. Hem çalışanlarımızla hem ihtiyaç sahipleri ve paydaşlarımız ile sık sık bir araya geliyoruz. Bugün de kamu temsilcilerimizle bir araya geldik. Bu ayın birlik beraberlik anlayışından faydalanıp bir sinerji oluşturmayı ümit ediyoruz” dedi.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Bursa Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Bursa Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.