Perşembe 23.07.2015 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 23.07.2015 17:05

Hayallerdeki Evi Gerçeğe Dönüştüren Fuar İçin Hazırlıklar Başladı

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası’nın (BTSO) TÜYAP Bursa Fuarcılık iş birliğiyle Bursa’ya kazandırdığı ‘Ev&Stil Fuarı ve Tasarım Zirvesi’nin ikincisi için hazırlıklar başladı. BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, “Bu yıl ilk kez düzenlediğimiz fuarımızda büyük başarı elde ettik. Önümüzdeki yıl başarı çıtamızı daha da yukarıya taşıyacağız” dedi.
Bursa İnovasyon ve Tasarım Buluşmaları çerçevesinde 28-31 Mayıs 2015 tarihleri arasında Türkiye’de ilk kez Bursa’da gerçekleştirilen ‘Ev&Stil Fuarı ve Tasarım Zirvesi’ değerlendirme toplantısında konuşan Burkay, TÜYAP ile birlikte önemli bir fuarcılık potansiyeli olan Bursa’ya uluslararası 12 fuar kazandırmak maksadıyla yola çıktıklarını söyledi. İlk Bursa İnşaat Fuarı’nı Gayrimenkul özel bölümü ile gerçekleştirdiklerini hatırlatan Burkay, 28-31 Mayıs tarihleri arasında da Türkiye’nin ilk Ev&Stil Fuarı’nı düzenlediklerini kaydetti. Türkiye’de ilk kez hayata geçirdikleri Ev&Stil Fuarı’nda, katılımcı firmalar ve ziyaretçi profili açısından önemli bir başarı elde ettiklerini ifade eden Başkan Burkay, “Fuara katılan firmalarımıza dönük memnuniyet anketinde yüzde 80 gibi önemli bir başarıya ulaştık. Önümüzdeki yıl başarı çıtamızı daha da yukarı taşımayı hedefliyoruz” dedi.
Burkay, düzenledikleri fuar organizasyonları ile Bursa’nın sahip olduğu değerleri ortaya çıkarmak istediklerini kaydetti.
“EV&STİL FUARI DİĞER SEKTÖRLERE DE ÖRNEK OLDU”
TÜYAP Bursa Fuarcılık AŞ Genel Müdürü İlhan Ersözlü, Türkiye genelinde 196 fuar şirketinin bu yıl 430’un üzerinde fuar düzenlediğini ifade ederek, “Türkiye’de daha önce böyle bir fuar yapılmadı. Fuarcılık sektörü açısından Türkiye’ye Ev&Stil Fuarı’nı kazandırmayı başardık. BTSO’nun fuarcılık çalışmalarıyla 2015 yılında en iyi çıkış yapan fuar şirketi olduk. Odamızın Yönetim Kurulu Başkanı Sayın İbrahim Burkay’a ve Yönetim Kurulu üyelerine teşekkür ediyorum” diye konuştu.
İnşaat Müteahhitleri Sanayici ve İşadamları Derneği (İMSİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Namık Ziya Mescioğlu, “Bursa Ticaret ve Sanayi Odamızın öncülüğünde Bursa’da ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyoruz. Bursa İnşaat ve Gayrimenkul Fuarı’nın ardından EvStil Fuarı projemizi Türkiye’de ilk kez hayata geçirdik. Önümüzdeki yıl ikinci kez gerçekleştireceğimiz fuarda birçok firmanın ziyaretçi profilinden çıkarak fuarın katılımcısı olarak yer alacağına inanıyorum” dedi.
ÖNÜMÜZDEKİ YIL İÇİN HAZIRLIKLAR BAŞLADI
Ev tekstilinden, mobilyaya; aydınlatmalardan, zücaciyeye; vitrifiye ürünlerinden bahçe ve banyo ekipmanlarına kadar bir evin içinde olabilecek her türlü tasarımın yer aldığı fuar, 28-31 Mayıs 2015 tarihleri arasında alanında Türkiye’nin ilk fuarı olarak gerçekleştirildi. “Hayallerinizdeki evi gerçeğe dönüştürecek her şey bu fuarda” sloganıyla düzenlenen fuar kapsamında, ayrıca pek çok yerli ve yabancı tasarımcı ve zanaatkar çeşitli canlı gösteriler ve akademik sunumlar yaptı. Ev&Stil Fuarı ve Tasarım Zirvesi’nin ikincisi ise 2016 yılında gerçekleştirilecek.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Bursa Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Bursa Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

BURSA HAVA DURUMU

2 Mayıs 2024 Perşembe

19 º

19 º / 13 º
Yer Yer Sağanak Yağışlı
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.