Cumartesi 04.09.2010
Son Güncelleme: Cuma 03.09.2010

Bizdeki 'bağımlılar'

Her ne kadar ABD'de olduğu gibi bir koleksiyonculuk anlayışı hâkim olmasa da burada da spor ayakkabılara tutkun olan isimler var.
* Tünel'de geçen sene açtıkları Lastik Pabuç'la kısa sürede adlarını duyuran Can Soylu ve Deniz Karaman gibi. Karaman, Hollanda'da büyüdüğü için çok farklı modellerle haşır neşir olabilmiş. Okula Air Max'le gidermiş. 30-35 çift ayakkabısı var. Soylu'nun ise 50-60 çift. Sevdiği ve sınırlı sayıda üretilen bir ayakkabıdan dört-beş tane aldığı oluyor. Air Jordan serisinin ilk dört modeli onun için ayrı bir yere sahip. Basketbol merakı olduğu için çocukluğundan beri Nike'a düşkün.
* Nazlı Veziroğlu, unevoguette.blogspot.com'un kurucusu. Düz taban olduğu ve çocukluğunda spor ayakkabı giyemediği için giyenlere çok özenirmiş. Şu anda 25 ayakkabısı var. Sokakta beğendiği bir model görünce insanları durdurup fotoğraflarını çekiyor. "Ayakkabı benim olmasa bile bu sayede onu saklayabiliyorum," diyor.
* Ezgi Akdağ, Zero dergisinde çalışıyor. Spor ayakkabı merakı ortaokulda başlamış. "Filmlerden etkilenmiş olabilirim. Üniversite döneminde özellikle bilekli modelleri toplamaya başladım," diyor. Mutsuz olduğu anda kendini spor ayakkabı mağazasına atıyor.
* Efe Bezmez, henüz 10 yaşında. Hep spor ayakkabı giyiyor. Rengi ya da modeli değil, rahatlığı onun için çok önemli.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.