Giriş Tarihi: 28.5.2011

İnsan vücudu orkestra gibi!

40'ı aşkın ülkede satışta olan su markası Nestlé Pure Life'ın Türkiye'de 'İyi yaşam için, iyi su için' sloganıyla lanse ettiği yeni reklam filmi izleyicilerle buluştu. Reklam filminde, insan vücudu bir orkestraya benzetiliyor. Bir orkestranın iyi çalabilmesi için nasıl uyum içinde olması gerekiyorsa, vücudun her bir parçasının da uyum içinde çalışabilmesi için gün içinde yeterli miktarda su içilmesi gerektiği mesajı veriliyor. Reklam filmi, Marcel Paris reklam ajansı tarafından, Güney Afrika'nın Cape Town kentinde çekildi. Çekimleri üç gün, post-prodüksiyonu ise iki ay süren filmde, 100 çocuk, 30 genç kadın ve orkestra şefi olarak da bir aktör yer aldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.