Son Güncelleme: Cuma 21.10.2011
Önce dünyayı fethetti, sıra Türkiye'de
Dünya genelinde 100 mağazaya ulaşan Gizia markası, gözünü Türkiye pazarına çevirdi. Dikkat çekmek isteyen, gösterişli kadına seslenen Gizia'nın yaratıcısı İsmail Kutlu ile Gizia'nın şaşırtıcı pazarlama tekniklerini konuştuk
'FASON YAPMADIM, YAPMAM'
İsmail Kutlu 40'larında bir iş adamı. Çok çalışıyor, vizyonu ve yeteneğinin arkasında duruyor, belli. Dünya markalarıyla hali hazırda bir rekabet içinde olduklarını, lüks markalardan fazlaları olduğunu, eksikleri olmadığını yineliyor hep. Her sezon için 500'den fazla parçadan oluşan geniş koleksiyonları, lüks segmentin bile kullanmaya cesaret edemediği en pahalı materyalleri kıyafetlerin üzerine bolca serpmeleri, 40 kişilik tasarım ekipleri ve kumaş tasarlama da dahil, üretimin her noktasının kendileri tarafından gerçekleştirilmesi. Eksikleri ise, dedim ya 'Yokmuş'. Kutlu her ne kadar "Biz kimseye benzemek istemiyoruz. Birine benzediğin gün, bittiğin gündür," dese de, markasının kıyaslamasını yaparken Roberto Cavalli ve Dolce&Gabbana'nın isimlerinin geçiyor olması bir tesadüf olamaz. Gizia'daki baskılar, kesimler, seksapele vurgu kaderin cilvesi değil.
EN SON HABERLER
- 1 Sanal dünya çocuklara okuldan tatlı geliyor
- 2 Öğrendiğinizde şaşıracağınız 4 önemli beslenme bilgisi
- 3 Oysa her şey çok iyi gidiyordu
- 4 Sokaklar tenis kortuna döndü
- 5 Her şey bu ülkenin çocukları için
- 6 Bir rüyanın peşinde
- 7 7/24 şehirde yaşam
- 8 Hiçbir doğruluğu olmayan beslenme önerileri
- 9 İnsana güvenmekten vazgeçmeyin
- 10 Küçük sanatçılar için büyük deneyimler