Son Güncelleme: Cuma 11.11.2011
Yaşasın indirim!
Marka saplantısı moda tutkunlarının birinci önceliğiydi. Aslolan kimsede olmayanı edinmeye çalışmaktı. Ama artık kalabalıklar indirimdeki kıyafetlerin peşinde koşuyor
MÜŞTERİNİN CEBİNİ DÜŞÜNÜYORLAR
Bu eğilim artık öyle bir duruma geldi ki markaların tüm bu pazarlık isteklerine kayıtsız kalmaları imkansızlaştı. Avrupa ve Amerika'da küçük tasarım butikleri kadar dev markalar da hem pazarlığa açık hale geldi hem de iyi bir yatırım yapma derdindeki moda bağımlıları için mağazalarının içinde 365 gün devam eden indirim noktaları koymaya başladılar. TopShop'ın 'Last chance' yani son fırsat bölümü, bir taraftan en çok rağbet gören parçaları bir araya getirirken bir taraftan da markanın elinde kalan son kalemleri eritmek için kullanılıyor. New York'un en pahalı tasarım mağazalarından olan Intermix ve Scoop gibi markalar uygun fiyat peşindeki moda meraklılarına yılın her günü fırsat bölümleri hatta 'outlet' noktaları tasarlıyor. İtalya'da Gucci, Prada gibi dev markaların butiklerinde satış elemanı ile pazarlık etmek ve çoğu zaman yüzde 20'lere kadar varan indirimi, sezonda almak da çok olası bir durum. Anlayacağınız lüks moda, ilk defa müşterinin cebini düşünüyor ve müşteriler kadar modaevleri de 'ucuz' olmakla gurur duyuyor. Yaşasın indirim!
EN SON HABERLER
- 1 Hiçbir doğruluğu olmayan beslenme önerileri
- 2 İnsana güvenmekten vazgeçmeyin
- 3 Küçük sanatçılar için büyük deneyimler
- 4 Yelkovan kuşlarının peşi sıra
- 5 Üstümüz başımız leopar
- 6 Bu oyunun seyircileri, cesaretli insanlar
- 7 Zamanın ötesinde bir albüm
- 8 7/24 şehirde yaşam
- 9 Sınırları koruyalım
- 10 Dümdüz bir karın, incecik beden için bahar diyeti kılavuzu