Canım jean'im benim!
120 yıldır erkeklerin dünyasındaki yerini koruyan jean pantolonlar, onların gündelik hayattaki en büyük kurtarıcıları... Seçimi de taşıması da kolay. Üstelik jean, papyonlu kıyafetlere de uyum gösteriyor, kravatlı olanlara da
HAYVANLAR VE YERLİLER
122 yaşındaki denim markası Lee ise ABD'li fotoğrafçı Terry Richardson'ın çektiği son reklam kampanyası 'A Lee Don't Lie' ile yol alıyor. Bir önceki sezonun mesajına da sadık kalarak, erkek ve kadın koleksiyonu 'A Lee is You' ve yalnızca erkek koleksiyonu için tasarlanan 'A Lee Never Ages' temasıyla Lee giyenlerin, jeanlerinin kendi karakterlerinin vazgeçilmez bir parçası olduğunu yansıtıyor. Diesel'in 2011 kış erkek koleksiyonunun yeni teması ise 'Cesur Yerliler' ve başrol oyuncusu ise genç rock starı imajı. Yeni sezonda üniversiteye giden gencin öyküsünü ele alan Diesel, bir gün yerlilerle gezmenin heyecanını taşıyan bir genç ile bir rock'n roll ruhu hikayesini birleştirmiş. Wrangler'ın 2011 kış sezonuyla gündeme gelen 'Mark Your Territory' kampanyası, markanın imzası olan 'We are Animals' (Biz hayvanız) kavramını yansıtıyor. Wrangler, doğadaki tüm canlılar gibi insanların da kendi alanını ve eşyalarını işaretlemeye, izini bırakmaya ihtiyaç duymasından yola çıkıyor.
EN SON HABERLER
- 1 Sanal dünya çocuklara okuldan tatlı geliyor
- 2 Öğrendiğinizde şaşıracağınız 4 önemli beslenme bilgisi
- 3 Oysa her şey çok iyi gidiyordu
- 4 Sokaklar tenis kortuna döndü
- 5 Her şey bu ülkenin çocukları için
- 6 Bir rüyanın peşinde
- 7 7/24 şehirde yaşam
- 8 Hiçbir doğruluğu olmayan beslenme önerileri
- 9 İnsana güvenmekten vazgeçmeyin
- 10 Küçük sanatçılar için büyük deneyimler