Cumartesi 18.02.2012
Son Güncelleme: Cuma 17.02.2012

Abartıdan sıkıldık yasasın rahatlık

Lacoste yeni reklam kampanyasında 'esneyen bir model' kullandı. Kampanyanın mesajı: 'Modayı ciddiye almayın'. Markanın tasarımcısı Oliveira da şık olmak için abartılı giyinmek gerekmediğini vurguluyor

Lacoste modeli; sert hatlı bantlı ayakkabıları, kahverengi çantası ve süper havalı trençkotu ile yakışıklı sevgilisinin arabasından iniyor. Oğlan aynada ne kadar yakışıklı olduğunu kontrol ettikten sonra yoluna devam ediyor. İşte tam o sırada fonda çalmaya başlayan You Need a Brand New Start, yani 'Sana yeni bir başlangıç lazım' şarkısıyla model esniyor ve olaydan fazlasıyla sıkıldığını belli ediyor. Sağduyu bize "Havalı sevgilisinden sıkılmış olamaz, belki modanın dayatmalarıdır sıkıldığı," diyor. Şu sıralar Türkiye'nin dört bir yanındaki reklam afişlerinde görmeye başladığımız 'esneyen kız' reklamları da, bu videonun devamı. Lacoste'un 2011 yılında başlattığı 'Unconventional Chic', yani 'Alışılmadık Şıklık' kampanyasının ikinci ayağı olan reklamlarda Lacoste, 'Modadan sıkıldık, bize yeni bir başlangıç şart' sloganını dayatıyor. Geçtiğimiz hafta markanın tasarımcısı Felipe Oliveira Baptista'nın New York Moda Haftası'nda sergilediği 2012/2013 sonbahar-kış koleksiyonu ile eş zamanlı olarak dünyaya tanıtılan reklamlar, markanın logosu olan timsahı geri plana ittiğini ancak Lacoste ruhunun, yani sportif şıklığın arkasında durduğunu kanıtlıyor. Gelecek kış satışa sunulacak olan 'apres-ski' (kayak sonrası) çıkışlı koleksiyonda ve yaz için hazırlanan modellerde ana fikir: Hem şık hem de motora binecek, zıplayacak, hoplayacak, hatta esneyip kendinizi yatağa atacak kadar rahat olabilirsiniz. Akıllıca değil mi? Geçen sezon Mert Alaş ve Marcus Piggott'un objektifinden dünyaya yansıyan ve hafif ti'ye alınan gece elbisesinin üzerine klasik polo yaka beyaz Lacoste tişörtler giyen modeller kullanmıştı reklam kampanyasında. Yeni reklamlar daha gerçekçi ve markanın imajını iyice sindirmiş. Lacoste bu yaz pullara, payetlere ihtiyaç duymadan, tasarım harikası spor kıyafetlerle dolaşmaktan mutluluk duyan kadını kucaklıyor. Marka için hazırladığı ilk koleksiyonu dünya moda eleştirmenlerinden sonra ilk kez müşteri ile buluşturmaya başlayan tasarım direktörü Baptista "Komfor da estetik bir öğedir. Abartısızlık ise şıklığın en önemli başarısı," sözleriyle tanıttı koleksiyonunu. Ağdalı sözleri bir kenara bırakırsak, şık olmak için illa rahatsız kıyafetler giymemize, takıp takıştırmamıza gerek yok. 2000'lerin başından beri spor şıklığın, vücudu sarmayan ve içinde rahat hareket edilebilen kıyafetler tasarlamanın peşinde olan moda evleri arasında Lacoste'u bir adım ileriye taşıyan özellik ise, fiyatları. Hikayesi olan ve illa tasarım öğeleri taşıyan parçalara ulaşılabilir fiyatlara sahip olmanız mümkün.
EVLADİYELİK PARÇALAR
Kış sezonunda gösterdiği daha oturaklı ve kadınsı koleksiyonunun aksine, Lacoste'un yaz sezonu için fazlasıyla giyilebilir elbiseleri, kombin rahatlığı sağlayan kullanışlı pantolonları ve evladiyelik dış giyim parçaları mevcut. Baptista bu ilk koleksiyonda, gece elbiselerinin illa büstiyerli olmayacağını da göstermiş. Koleksiyonda yerini alan yumuşak kumaşlardan hazırlanan uzun elbiseler, gündüzden geceye devam etmek ve farklı aksesuar kombinleri ile gardıroplarda yıllanmak yerine, pek çok kez kullanılmak üzere tasarlanmış. Desene fırsat verilmeyen ama bolca renk kullanılan koleksiyonda oturaklı kırmızılar, maviler, yeşiller ve asit sarısı öne çıkıyor. Yeni sezon koleksiyonların mağazalardaki yerini aldığı şu günlerde 'yazlık' ruh haline bürünemeyenler, çiçek meyve desenlerine yakınlaşamayanlar için Lacoste uygun adres.
GERÇEK BİR KLASİK : POLO YAKA TİŞÖRT
Tasarım kadar zamansız, evladiyelik ve klasik parçaların peşinde olanlar için en akıllıca yatırımı çok uzaklarda aramak, bunlara dev bütçelere ayırmak, riskli kullanım alanlarına sokmak anlamsız. İlk olarak Lacoste markasının ürettiği -ardından dünyada satışa çıkan istisnasız tüm markaların kullandığı- polo yaka tişörtler, mayıs ayında 55 renk alternatifiyle satışa sunulacak. Düşünsenize, aynı tişörtü 1933 yılında da giyiyorlardı! Tabii 80 yılı aşkın zamandır, en çok satılan ve taklit edilen modelin sahibi olmanın nedenleri var. Giydiğinin arkasında durmak isteyenlere kısa bilgiler: Lacoste poloların her biri 20 km uzunluğunda, dünyanın en kaliteli pamuğu olarak gösterilen Mısır pamuğundan yapılma ip içeriyor. Özel bir örgü tekniği kullanıldığı için tişört nemi ve teri absorbe ediyor, esnek, uzun ömürlü ve zor deforme oluyor. Bütün bu konforu sağlayan dokuma tekniklerinin yanı sıra bir Lacoste polonun ağırlığı 230 gramda sabitleniyor. Biz en çok, dar polonun göbekte düğüm atılmış halde kullanılmasına bayılıyoruz. Markanın bu klasik parçasıyla ilgilenenlere duyurulur.
GÜL GÖLGE SAYGI
Gül Gölge Saygı'nın akıllara ziyan evriminden bahsetmek istiyoruz bu hafta. Daha da önemlisi, kısa bir zaman önce alaturkadan bile bir adım ileriye geçmiş, ciddi bir 'assolist' kıvamı yakalamış bir tarzın, nasıl olup da modernliğin dibine vurup, androjen bir kıvama gelebildiğini anlatma ve anlama derdindeyiz. Düşünsenize, bir gece yatağa dantelli, pullu, eller havaya mantalitesi ile yatıp sabaha 'uzaylıları şaşırtmayacak' bir ruh haline uyanmak. Halbuki bu kadar güzel bir kadın, kıyafetin arkasına saklanmayıp sadeliğe yönelse, gözlerimiz kıyafetlere şaşırmakla yorulmayıp, kendisine odaklansa. O zaman şık olmaz mı?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.