Cumartesi 06.10.2012
Son Güncelleme: Cuma 05.10.2012

Denizin altını, üstünüze giyeceksiniz

Cengiz Abazoğlu'nun adL markası için hazırladığı koleksiyon, İstanbul Moda Haftası'nda sergilenecek. Özge Ulusoy'un yüzü olduğu 2013 ilkbahar-yaz koleksiyonu, podyumdan önce ilk defa Cumartesi SABAH'ta görücüye çıkıyor

Türkiye'nin en iyi tanıdığı tasarımcılardan biri olan Cengiz Abazoğlu, üç sezondur adL markası için koleksiyon tasarlıyor. "Tasarımlarımı yüzlerce, hatta binlerce insanın giymesi beni çok heyecanlandırıyor," diyen Abazoğlu, genele ulaşmanın, 182 mağazalı bir markanın çatısı altında yer almanın heyecanıyla her sezon, adL'de satılacak ürünlerin sayısını arttırdığını söylüyor. İstanbul Moda Haftası kapsamında cuma akşamı, saat 20.00'de görücüye çıkacak adL+ Cengiz Abazoğlu, 2013 ilkbaharyaz koleksiyonun hazırlıklarını tamamlayan tasarımcı, kapsül koleksiyon yerine, elbiseler ağırlıkta olmak üzere, 70 ayrı parçayla karşımıza çıktı.
DALIŞ MACERASINDAN İLHAM ALDI
Cengiz Abazoğlu, yeni koleksiyonunda geçen yazın en belirgin trendlerinden olan deniz altını çıkış noktası yapmış. "Geçen kış, profesyonellerle birlikte Hint Okyanusu'nda dalış yaptım. Denizin dibi öyle bir yer ki, her tasarımcı buradan bambaşka koleksiyonlar çıkartabilir," diyen modacı, mercanlar ve dalgalara kendi yorumunu katmış. Elde yaptığı çizimleri dijital ortama taşıyan, ardından da baskıları kumaşların değil, üretilen kıyafetlerin üzerine uygulayan Abazoğlu sözlerini şöyle sürdürüyor: "Bu teknik, lüks segmentte kullanılan bir metod, ama bunu hızlı modaya uygulamak fazlasıyla meşakkatli ve pahalı."

LÜKS TEKNİKLERİ KULLANDIK
İşte bu noktada adL'nin, iki yıldır tasarım konusunda yaptığı yatırımlar dikkat çekiyor. Markanın başındaki Zehra Işık'ın "Biz ucuz ve hızlı modaya tasarım ve dikiş kalitesi katıyoruz," demesi boşuna değil. İki yıldır bilinçi bir değişimden geçtiklerini, bu süre zarfında tasarım anlamında ciddi yol kat ettiklerini, kemik müşterilerini kaybetmediklerini ve buna ek olarak daha şehirli, moda bilgisi daha yüksek bir kesimin de mağazalarına girmeye başladığını anlatan Zehra Işık "Markanın algısını yükseltmek, sıfırdan bir marka kurmaktan daha zor, ama biz bunu başardık," diyor. Markanın kendi adını taşıyan koleksiyonlarında, minimal tasarımlar ve keskin hatlar öne çıkıyor. Yenilenen adL'yi henüz görmeyenler, işe markanın Cengiz Abazoğlu koleksiyonu ile başlayabilir. İstanbul Moda Haftası'nda gösterilecek adL + Cengiz Abazoğlu koleksiyonu, modaseverler tarafından markanın internet sitesinden canlı olarak takip edilebilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.