Son Güncelleme: Cumartesi 20.07.2013
Tüylü ve yakışıklı!
Moda dünyası son dönemde Bodhi'yi konuşuyor. Çünkü o, çeşitli markaların koleksiyonlarını öyle başarılı taşıyor ki, en ünlü mankenlere bile taş çıkarıyor
ÜNLÜ MARKALAR ONU İSTİYOR
Blog kurma fikri ise şöyle ortaya çıkmış: Kim, aslında espri olsun diye bir gün köpeğini giydirerek fotoğraflamış ve bu fotoğrafları Facebook'a yüklemiş. Fotoğrafların çok kısa sürede büyük ilgi çekmesi üzerine hem bir blog kurmuş hem de Twitter, Pinterest ve Instagram gibi belli başlı platformlarda Bodhi adına profil açmış. 3 yaşındaki köpeğin şıklığına ve karizmasına kayıtsız kalamayan büyük markalar da, bu fotoğrafları gördükçe ona ardı ardına reklam sözleşmeleri önermeye başlamış. Bu markalardan biri, erkek koleksiyonunun bir bölümünü Bodhi aracılığıyla tanıtan ünlü hazır giyim markası American Apparel. Uzun lafın kısası, Bodhi artık kendi takvimi ve hediyelik eşyaları satılan, yükte hafif, pahada ağır reklam sözleşmelerine imza atan ve elbette ki dünya çapında binlerce takipçisi olan bir marka. Sahibinin söylediğine göre, her gün tüylerini özenle taratan köpeğin dişi hayranları da bunun fazlasıyla farkında!
EN SON HABERLER
- 1 Sanal dünya çocuklara okuldan tatlı geliyor
- 2 Öğrendiğinizde şaşıracağınız 4 önemli beslenme bilgisi
- 3 Oysa her şey çok iyi gidiyordu
- 4 Sokaklar tenis kortuna döndü
- 5 Her şey bu ülkenin çocukları için
- 6 Bir rüyanın peşinde
- 7 7/24 şehirde yaşam
- 8 Hiçbir doğruluğu olmayan beslenme önerileri
- 9 İnsana güvenmekten vazgeçmeyin
- 10 Küçük sanatçılar için büyük deneyimler