Cumartesi 17.08.2013
Son Güncelleme: Cuma 16.08.2013

Evlere satış makyajı

Dünyada uzun yıllardır bir konut pazarlama stratejisi olarak kullanılan 'Home Staging' artık Türkiye'de de uygulanıyor. Ev, alıcının içinde yaşamak isteyeceği bir mekana dönüştürülüyor ve en kısa sürede, daha fazla kazançla satılması hedefleniyor. Yapılan araştırmalar alıcı ya da kiracıların yalnızca yüzde 10'unun, gördüğü evi eşyalardan bağımsız olarak algılayıp evin potansiyelini değerlendirebildiğini gösteriyormuş. Yani bir evi eşyalı olarak görmek insanları daha çok etkiliyor. Türkiye'nin 'Home Staging' alanında faaliyet gösteren ilk firması Props Home Staging'in ortakları da ilk intibanın ne kadar önemli olduğuna dikkat çekiyor. Evin davetkar olması ve insanların ilk anda ilgisini çekebilmesinin önemini vurguluyor ve ekliyorlar: "İlk izlenim için ikinci bir şansınız yok!" Kulağa çok mantıklı geliyor ama ben yine de almak istediğim evi eşyalı olarak değil, bomboş görmeyi tercih ederim. Çok sevdiğiniz bir kitabın sinemaya uyarlanmış hali bazen büyük hayal kırıklığı yaratır ya, işte onun gibi... Sizin tarzınız olmayan bir dekorasyon da bazen "Hiç olmasa," dedirtebiliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.