Cumartesi 25.01.2014
Son Güncelleme: Cumartesi 25.01.2014

Beckham iç çamaşırıyla çatıda

David Beckham iç çamaşırları ile bir çatıda kalırsa ne olur? Bunun cevabını yakında futbolcunun yeni reklam kampanyasının filmi olarak izleyeceğiz. Beckham, H&M ile yaptığı işbirliğini ve reklam kampanyasının detaylarını ilk kez Cumartesi SABAH'a anlattı

- H&M ile dört sezondur gerçekleştirdiğiniz işbirliğinin reklam kampanyasının filmini çektiniz. Filmde iç çamaşırlarıyla bir çatıda kalıyorsunuz. Nasıl oluyor bu?
- Reklam kampanyasının çekimi için Londra'da bir stüdyodayız. Ara verildiğinde ben hava almak için stüdyonun terasına çıkıyorum. Fakat arkamdan kapı kapanıyor ve ben aşağıya inmek için elimden ne gelirse yapmaya başlıyorum. Tüm bunları yaparken külot ve fanilamlayım.
- Filmde en tehlikeli sahnelerde bile dublör kullanmadınız, zorlandınız mı?
- İşin aslını söylemek gerekirse dublör gerektiren sahneleri çekmeden önce gergindim. Fakat emin ellere teslim olduğumu da biliyordum. Filmin yönetmeni Nicolas Winding Refn ve ekibi güvenliğim için yapılması gereken herşeyi yaptı. Bana da bu tehlikeli sahnelerin, bol adrenalinli ve eğlenceli çekimlerin keyfini sürmek kaldı.

- Geçtiğimiz sezon Guy Ritchie ile çalışmıştınız, bu sefer yönetmen Nicolas Winding Refn'i tercih ettiniz. Bunun sebebi nedir?
- Guy Ritchie ile çektiğimiz filmde çok eğlenmiştim. Bu konudaki sınırlarımı görmek, kendimi oyunculuk anlamında geliştirmek için daha zor sahneler denemek istedim. Nicolas Winding Refn uzun süredir hayran olduğum bir yönetmen. Özellikle Sadece Tanrı Affeder ve Sürücü filmlerini izledikten sonra Refn ile çalışmak istedim. Ondan içinde komedi unsuru da olan, aksiyon sahneleri bol fikirlerle gelmesini istedim. Tam istediğimi de aldım.

- Bu seçimlerin hepsini bir moda filmi için yaptınız. Sizce konsepte uygun kararlar mı bunlar?
- Refn'in filmlerinin aksiyondan daha belirgin özellikleri, bence çok stil sahibi olmaları. Sürücü vizyona girdiğinde herkes filmi konuşuyordu. Bu yüzden bence hem benim rolüm hem de moda için uygun seçimler yaptık.

- Reklam filmini bırakalım bir kenara. H&M için hazırladığınız iç giyim koleksiyonunda ne gibi değişiklikler var?
- 2012 yılından beri hazırladığımız, artık klasikleşen modellerimize eklemeler yaptık. Çizgili ürünler, polo yakalı üstler, bir de uzun kollu üst ürünler çıkardık. Bazı parçaların arkasına B harfi ekledik. Vintage'dan ilham alarak yeni ve modern ürünler tasarladık.

- Moda dünyası için uzun sayılabilecek bir zamandır H&M ile işbirliğiniz devam ediyor. Bu, başarılı işbirliği anlamına mı geliyor?
- Koleksiyonu hazırladığımız ilk sezondan itibaren büyük başarı yakaladık. O dönemde markaya değil, kesim ve kalite üzerine yoğunlaşan erkek iç giyim ürünü tasarlamak çok yeni bir konseptti. Dünyanın dört bir yanındaki erkeklerin hazırladığımız tüm koleksiyonlara gösterdikleri ilgi artık onların da gardıroplarına yeni klasik parçalar eklemek istediğini gösterdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.