Giriş Tarihi: 8.02.2014

İlk gol kavisli geldi!

Dünya Kupası öncesinde Ultra HD (4K) yayın ve kavisli televizyonlar konusunda seçenekler artmaya başladı. Futbol tuşu ile tam saha pres başladı

Çift haneli yılları seven televizyon üreticileri ve yayıncılar, tüm teknolojik yenilikleri Dünya Kupası ve Avrupa Kupası dönemine saklıyor. Ekstra alışveriş motivasyonu sağlayan spor etkinliklerinden televizyon üreticilerinin beklentisi büyük. Samsung Forum'da yeni televizyon modelleri, tabletleri, beyaz eşya ve dijital fotoğraf makinelerinin deneyimlenmesini sağlayan Samsung, kavisli TV'ler konusunda hazırlıkları tamamladı. Televizyonlara futbol maçlarına tam saha hakimiyeti sağlayan futbol tuşu geldi. Tam saha hakimiyeti futbol maçlarını saha kenarından izleme heyecanı yaşatıyor.

60 MİLYON 4K TV
2017 yılında 60 milyon Ultra HD (4K) televizyon satılacağını ifade eden Samsung yetkilileri içerik ve donanımdan oluşan ekosistemin de bugünden hazır olduğunu iddia etti. Samsung, iki yeni kavisli TV modelini de açıkladı. Kavisli tasarıma sahip 78 inç Samsung U9000 Curved UHD TV, dünyadaki ilk kavisli UHD TV olma özelliğini taşıyor. Bu model, daha geniş olan görüş açısı ve televizyon ekranının geniş algılanmasını sağlayan panoramik etkisiyle, düz ekran bir televizyona göre, gelişmiş kontrast oranının iki katını sunuyor. Bunların ötesinde Samsung Curved UHD TV, 4.200R yarıçaplı kavis ölçüsüne sahip. Bu oran, söz konusu UHD TV'yi dünyanın en optimum kavisli TV'si yapıyor ve mükemmel bir seyir deneyimi sağlıyor. Bu sayede herkes, evdeki en rahat koltuğundan en iyi açıyla TV izlemenin keyfini doyasıya yaşıyor. Ayrıca izleyiciler, yeni Otomatik Derinlik Güçlendirme özelliği ile gözlüksüz 3D deneyimi de yaşayabiliyor.
FİLMLER DİSKLERDE
Araştırmalara göre, televizyon satın almayı düşünen kullanıcılar, yeni bir teknoloji ortaya çıkmadan hemen önce alışveriş yapmaktan çekiniyor. Samsung, UHD TV'ye özel Akıllı Gelişim Kiti ile geleceğe hazır TV'ler sunan tek şirket olma özelliğine de sahip. Bazı HD TV'ler de dahil olmak üzere tüm UHD TV'ler için kullanılabilen Akıllı Gelişim Kiti, TV'nin en güncel standartlarda çalışabilmesi ve en yeni teknolojilere sahip olabilmesi için, televizyona bir anlamda 'beyin nakli' gerçekleştiriyor. Büyük ekranlar için çoklu içerik sağlayan yeni Multi-Link Ekran özelliği ve yeniden tasarlanan Smart Hub, Samsung televizyonlarını daha da akıllı hale getiriyor. Smart TV'nin performansı, Samsung'un bir önceki modeline göre iki kat daha hızlı hale getirilmiş olan 4 çekirdekli işlemcisi Quadcore Plus sayesinde daha da güçleniyor. Televizyonların bilgisayar yuttuğu UHD TV ile kanıtlanmış oldu. 1 TB depolama kapasitesi, 4 çekirdekli işlemci desteği ile birlikte televizyonlarda film seçeneği sabit disklere indiriliyor. Samsung ayrıca, daha fazla UHD içeriği için; 'UHD video paketi' hizmeti kapsamında FOX ve Paramount gibi global medya ve içerik şirketleriyle işbirliği yapıyor. Ancak şunu hatırlatmakta fayda var: UHD formatında bir filmin kapladığı alan da artıyor. Artık yakından bile net görüntüye sahip televizyon için daha fazla depolama alanı ya da daha çok servis satın almak zorunda kalacağız.
GÖZLÜK DERDİ BİTİYOR
Televizyonların yetenek yarışına girmesi kullanıcıları 3D izlerken gözlük takma sevdasından kurtarıyor. Kavisli TV'lerin en önemli avantajı gözlük olmadan ekranda derinlik yaratıyor. Gözlükle yaşadığımız 3D deneyiminde derinlik televizyonların içine doğruyken sinemalarda seyirciye doğru olması seyir zevkini artırıyordu. Kavisli TV'de sinemalardaki derinlik evlere taşınırken gözlükten de kurtulmak mümkün olacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.