Cumartesi 01.03.2014

Biraz Karl Lagerfeld alır mısınız?

Dünyanın en önemli stil ikonlarından biri olan Chanel ve Fendi'nin baş tasarımcısı Karl Lagerfeld'in kendi adını taşıyan markası ilk mağazasını Demsa ortaklığıyla Nişantaşı'nda açtı. Yakın zamanda Türkiye'nin dört bir yanına yayılmayı hedefleyen tasarmcının DNA'sını taşıyan bu eğlenceli ve farklı markayı Karl Lagerfeld'in CEO'su Pier Paolo Righi ile konuştuk.
- Karl Lagerfeld markasını anlatır mısınız?
- Karl dünyanın en etkili tasarımcısı, buna şüphe yok. Fakat kreatif tasarımcılığını üstlendiği diğer Chanel ve Fendi'de moda evlerinin kendi geçmiş miraslarını kullanarak koleksiyonlar tasarlıyor. Lagerfeld kendi markasında ise tamamen özgün, yaratıcı ve ikonik ürünler hazırlıyor.
Karl Lagerfeld'in baş tasarımcısı olduğu diğer markaların aksine, burada daha geniş kitlelere hitap eden uygun fiyatlı ürünler var.
Karl Lagerfeld markası global trendleri değişik müşteri profiline uygun şekilde yorumluyor.
- 2014 ilkbahar yazı için Karl Lagerfeld'den neler almalıyız?
- Karl'ın isteği üzerine mağazalarımızda sadece kıyafet ve aksesuvar satmıyoruz. Tüm Karl Lagerfeld'ler gibi İstanbul'da da enteresan objeler, mumlar, kitaplar var. Karl bu yaz için rengarenk deri pantolon ve ceketler hazırladı ve tabii kendisinin rengi olan siyahı da ihmal etmedi.
Mağazada kıyafetten fazlası var
- Karl Lagerfeld klasikleri neler?
- Markanın klasikleri aslında yıllar içinde Karl ile özdeşleşen ürünler. Jilet gibi beyaz bir gömlek, motorcu montu, deri pantolonlar ve kadınlar için iyi kesimli takım elbiseler var. Bence Karl Lagerfeld markası Türk insanının mutlu ve eğlenceli yapısına çok uygun. Genç, trendleri takip eden ve yeni ürünler keşfetmeyi seven Türkler Karl Lagerfeld'in dünyadaki müşterisiydi, şimdi bu ürünleri Türkiye'de pek çok yerde bulacaklar.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.