Cumartesi 26.04.2014

Bir kahveyle Meksika'ya uçtu

Geçtiğimiz yaz Bodrum BNG mağazasından alışveriş yapan Meksikalı iş kadını Maria Laura Salinas bir kahve içerken markanın yaratıcısı Nilgün Gülen'le tanıştı. Ve marka Meksika'da ilk mağazasını açtı

Türkiye'nin avangard markası BNG ilk yurt dışı mağazasını Meksika'da açtı. Markanın yaratıcısı Nilgün Gülen ile Meksikalı iş kadını Maria Laura Salinas'ın ilk buluşması ise Bodrum'da oldu. Tatil için Bodrum'da olan Salinas, mağazadan yüklü bir alışveriş yapınca Gülen mağaza raporlarında gördüğü bu ismi ve markasına olan ilgisini merak etti. Çünkü Meksikalı müşteri o gün tam 45 parça ürün almıştı. Bir kahveye davet etti. Sonra Salinas, "Bodrum'da son gecemiz, çok yoğunuz, sizi bizim teknede ağırlayalım" dedi ve buluşma böylece gerçekleşti. Ve konuğunu o gün aldığı kıyafetlerle karşıladı, markaya aşık olduğunu ifade etti. Tatil dönüşü ise Gülen ile yazışmaya başladı, ürünleri çok farklı bulduğunu söyledi ve işbirliğinin ilk adımları da atılmış oldu. Böylelikle BNG, global bir marka olma yolundaki ilk mağazasını, dünyanın en özel markalarını buluşturan Esencial çatısı altında Meksiko City'de Park Plaza'da açtı. 25 farklı ülkede 150 butikte ürünleri satılan marka, dekorasyon ve mobilyada en özel markalarla çalışan Esencial'in fashion yüzü olarak konumlandırıldı.
MEKSİKA'NIN ÖNEMLİ AİLESİ
Meksika'nın en zengin 4.cü, dünyanın ise en zengin 37. ailesi olan Salinaslar'ın daveti, dünya basınının da ilgisini çekti. 300 kişilik vip davetlinin katıldığı açılış son derece görkemli geçti. Medyanın da büyük ilgi gösterdiği davette 40 model ünlü mankenler tarafından tanıtıldı. Defilede siyah rengin ağırlığı hissedilirken, Meksika sıcağına gönderme yapan turuncu, haki ve beyaz renkler de dikkat çekti. En çok dikkat çeken modeller arasında omuzda ve sırttaki asimetrik kesimler, yerlere kadar uzanan etekler, bol pantalonlar ve elbiseler vardı. Nilgün Gülen ise dünyaya açılmanın ilk durağı olan Meksika'da gördüğü ilgiden son derece memnundu. Dünya genelinde 150 ayrı butikte ürünleri satılan tasarımcı yakında yeni işbirlikleriyle Dubai, Riyad ve Cenevre mağazalarının da gündeme geleceğini ve bir Türk modacısı olarak büyük sorumluluk taşıdığını söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.