Cumartesi 13.09.2014

Ev dekorasyonu eğlenceli ve ucuz

H&M Home İstanbul'da açılıyor. Markanın baş tasarımcısı Evelina Kravaev Söderberg: Müşterilerimize, ev içi tasarımının eğlenceli olduğunu ve pahalı olmadığını kanıtlamak istiyoruz.

Türkiye'de açılmadan önce H&M, yurtdışına çıktığımda ilk bakmak istediğim mağazalardandı. Bir süredir H&M Home için de aynı şeyi düşünüyordum, ki 18 Eylül'de Mall of İstanbul'da açılacağı haberi geldi. Bana çok uzak bir noktada açılıyor olması bile heyecanımı gölgeleyemedi. Basın dosyasından çıkan görseller öyle eğlenceli, öyle samimi ve öyle heyecan verici ki, insanın evdeki bütün aksesuarları toptan değiştiresi geliyor. İstanbul açılışından önce H&M Home'un baş tasarımcısı Evelina Kravaev Söderberg'e yeni koleksiyonu ve hedeflerini sordum.
- H&M Home 'Eviniz için moda' sloganıyla yola çıkıyor. Dekorasyonda moda olmalı mı? Olursa ne düzeyde olmalı?
- H&M Home çok çeşitli ürünlere sahip bir marka. Pek çok farklı zevke hitap eden koleksiyonlar üretiyoruz ve umudumuz moda ve dekorasyona ilgi duyan herkesin sunduklarımız arasından sevdikleri bir şeyler bulabilmeleri. Müşterilerimize, ev dekorasyonunu güncellemenin ve iç mekan tasarımlarıyla biraz eğlenmenin pahalı ve zor olmadığını kanıtlamak istiyoruz. Yaratım sürecinde yalnızca modadan değil sanat, mimari, sinema gibi pek çok yaratıcı alandan esinleniyoruz.
- Kış koleksiyonunda neler göreceğiz?
- Bu sezon koyu renkler, kadifeler ve sıcak metalik renkler var. Bu sezon zengin ve koyu; aynı zamanda yumuşak, sakin ve natürel kontrastlar bulunuyor. Çiçek ve Carrara mermer desenleri. Yumuşak pembe ve gri gölgeler. Cam ve ahşap gibi natürel materyaller gündemde. Kadife, örgü, keten kumaşlar, üç boyutlu objeler, metalik parlak pullar odak noktasında. Sıcak ve kuytu bir kış atmosferi için suni kürkten yastık kılıfları ve battaniyeler de koleksiyonda bulunan hit ürünler arasında.
- İstanbul mağazası ne büyüklükte? Bundan sonraki ilk mağazayı nerede açmayı planlıyorsunuz?
- 18 Eylül'de Mall of İstanbul'da açılacak olan H&M Home 300 metrekarelik alanda tüm Home konseptlerini içerisinde barındıracak. Salon, mutfak, banyo ve yatak odası gibi evin tüm yaşam alanlarının yanı sıra, çocuk ve bebekler için de tekstil ve dekorasyon ürünleri sunan H&M Home ayrıca mumlar, depolama kutuları gibi tekstil dışı serileri de satışa sunacak. H&M Home olarak Türkiye pazarına inancımız büyük, önümüzdeki aylarda müşterilerimizi şaşırtacak pek çok önemli noktada mağazalarımızla yer alacağız.
- H&M'in çevreye duyarlı Conscious koleksiyonu gibi H&M Home'un da doğayla dost ürünleri olacak mı?
- H&M'in sürdürülebilirlik konusundaki kararlı duruşu Home ürünleri için de geçerli. H&M koleksiyonlarında olduğu gibi Home ürünlerinde de sıkça sertifikalı organik pamuk kullanılıyor. Home ürünleri de H&M'in 2020 yılına kadar tüm pamuk kullanımını daha sürdürülebilir kaynaklardan sağlama hedefi içinde yer alıyor.
- Fiyatlar nasıl?
- H&M Home moda alanında olduğu gibi dekorasyonda da önemli bir boşluğu doldurmayı hedefliyor. Amacımız en iyi fiyata, yüksek kaliteli, estetik ürünler ve farklı bir alışveriş deneyimi sunmak.
KALE-KABİN
Çocuğunuzun odasına bir kale-kabin yapabilirsiniz. Alçıpandan odanın köşesine çok kapsamlı bir kale yaptırabileceğiniz gibi kalın bir keçeden görüntü mahiyetinde kabin gibi bir kaleyi kendiniz de tasarlayabilirsiniz.
İKİ DESEN BİR ARADA
İki tarafı bambaşka desenlerle süslenmiş sofra ürünleri, sezonun en dikkat çekici trendi. Archive Galata'da pek çok farklı deseni bir arada görebilirsiniz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.