Modaevleri müzisyenlerin peşinde
Son birkaç sezondur Hollywood yıldızlarına reklamlarında geniş yer veren dev modaevleri, önümüzdeki ilkbahar-yaz sezonu için müziğin zirvesindeki isimlerden yardım alıyor
OYUNCULAR ETKİSİZ
Rita Ora, Iggy Azalea, Justin Bieber ve Harry Styles'ın lüks modaevlerinden, hızlı tüketim tekstil firmalarına kadar birçok farklı markadan kombinlediği kıyafetlerin sokak modası üzerinde her şeyden etkili olduğunu belirten gazete, "Birkaç sezondur modaevleri Hollywood yıldızlarına reklamlarında ve ilanlarında yer veriyordu. Ancak oyuncuların o kusursuz görünümleri tüketici üzerindeki son etkisini de tamamladı. Modayı en yakından 20 yaş altı gençlerin takip ettiği ve farklı şeyleri onların deneyimleme yüzdesinin daha yüksek olduğunu bilen markalar sonunda müzik dünyasından yardım almaya karar verdi. Armani'yi bugüne kadar yaşça büyük erkeklerin tercih ettiğini düşünen 20'li yaşlarındakiler Calvin Harris'in üzerindeki kıyafetleri gördükten sonra marka algılarını tamamen değiştirecektir" yorumunda bulundu. 18'inci yüzyıldan bu yana dönemin en popüler isimleri üzerinden ürünlerini tanıtan firmalar gençlerin ilgi duydukları isimler sayesinde her zaman satış rakamlarının arttığının farkındalar.
EN SON HABERLER
- 1 Hiçbir doğruluğu olmayan beslenme önerileri
- 2 İnsana güvenmekten vazgeçmeyin
- 3 Küçük sanatçılar için büyük deneyimler
- 4 Yelkovan kuşlarının peşi sıra
- 5 Üstümüz başımız leopar
- 6 Bu oyunun seyircileri, cesaretli insanlar
- 7 Zamanın ötesinde bir albüm
- 8 7/24 şehirde yaşam
- 9 Sınırları koruyalım
- 10 Dümdüz bir karın, incecik beden için bahar diyeti kılavuzu