Giriş Tarihi: 25.07.2015

Çılgın bir sonbahara hazır olun

Biz yazın tadını çıkarıp indirimden sezona uygun parçaları ararken moda dünyası çoktan yeni koleksiyonlarını hazırlamaya başladı. Siz de indirimli alışverişlere bir dur deyip önümüzdeki çılgın sonbaharın trendlerine uygun parçalar satın alabilirsiniz

Bizler şu an indirimlerin tadını çıkarıp bu sezona ait parçaları uygun fiyata satın almanın tadını çıkarırken moda dünyası çoktan 2016 yılının ilkbahar-yaz koleksiyonlarını sergileyip, siparişlerini alıp bir sonraki yıl için çalışmaya başladı. 2015-2016 sonbahar-kış sezonunu tek bir kelimeyle ifade etmek gerekirse o kelime çılgın olurdu. Tek bir akımın kesinlikle egemen olmadığı aynı anda birçok mikro trendin bizi etkisi altına alacağı karışık bir yılla daha karşı karşıyayız. Bir yandan son birkaç yıldır egemen olan bazı akımlar yine hayatımızda olacak. Mesela yılan ve leopar desenleri, ekoseler, balıksırtı, puantiyeler ve grafik baskıları bu sezonda çok sık göreceğiz. Diz altı etekler, püsküller, tüller, transparanlar, kürkler ve deriler yine hayatımızda olacak ancak daha önceki sezonlarda minik minik ortaya çıkmaya başlayan ve bu sezonun esas ruhunu oluşturacak bazı mikro trendler de hayatımıza girecek. İşte size yeni sezon için alışverişe çıkarken ihtiyacınız olacak tüyolar...

Çocuk elinden çıkmış gibi

Angelina Jolie'nin Valentino gelinliği kadar duvağına çocuklarının kendi elleriyle yaptığı rengarenk resimler de çok konuşulmuştu. Bu sezon birçok moda tasarımcısına bu sevimli ve naif çizgiler ilham kaynağı oldu. Dolce&Gabbana ve Emporio Armani, yeni kreasyonlarında size bir çocuğun resim defterine çizilmiş gibi görünen desenlerden oluşan büyülü bir dünyanın kapılarını açıyor. Sevimli baskıların yer aldığı kumaşlar ise elegan ve şık tuvaletlerde, diz altına kadar uzanan son derece feminen elbiselerde kullanılıyor..
Üstümüz başımız kelime
Son birkaç yıldır logo ve sloganlar yeniden yükselişte. Özellikle Moschino'nun iki sezon önce yeniden kendi markasını gözler önüne serecek büyük logolar kullanmaya başlamasından sonra diğer modaevleri de küçük ve sade logoları bir kenara bırakıp dev logolar kullanmaya başladı. Dolce&Gabbana, Marc Jacobs, Versace ve Philipp Plein bu trendi ilk takip eden modaevleri oldu.
Hayvanlar her yerde
Bu sezon hayvan baskıları son birkaç yıldır olduğu gibi popüler. Ancak sonbaharda sadece hayvan desenlerini değil neredeyse tüm bir elbiseyi kaplayacak büyüklükteki dev hayvan baskılarını da göreceğiz. Celine, Valentino, John Galliano ve Givenchy modaevleri dev hayvan baskılarını elbiselerde, gömleklerde ve kazaklarda kullandı.
Dev çiçekler ve transparan
Birkaç sezondur çiçekler ve transparan kumaşlar hayatımızda. Ancak biri modada seksapaliteyi diğeri romantizmi sembolize eden bu iki öğe bu sonbaharda bir arada hayatımıza giriyor. Rochas, Roberto Cavalli ve Alexander McQueen tüllerin üzerinde farklı çiçek desenleri kullanarak podyumlarda bir yandan seksi bir yandan da son derece romantik bir hava estirdi.
Astroloji haritası
Yıldızları kıyafetlerde görmeye alışmıştık, geçtiğimiz sezon da Valentino ay formunu kullanarak desenlerine farklı bir hava katmıştı. Bu sezon başta Emilio Pucci olmak üzere birçok modaevi astrolojiye dair göndermeler taşıyan kumaşlarıyla dikkat çekti. Ay, yıldız, dev gezegenler ve kuyruklu yıldızlar modaevlerinin koleksiyonlarında yer aldı.
Kaldırım taşı gibiyiz
Yollarda, apartmanların duvarlarında, otoparklarda gördüğümüz graffitiler podyumları da sardı. Modern sanatın bir parçası olarak kabul edilen ve birçok şehirde özel koruma altına alınan bu desenleri bu sezon kıyafetlerimizde taşıyacağız. Bu trendi birçok modaevi kullandı. Özellikle Moschino son derece seksi balık etekli tuvaletlerde bile üstünde graffiti baskıları olan kumaşlar kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.