Gwyneth pazarlama sunar
Saçı ve cildi parlıyor. Fit haliyle gerçek yaşından en az 10 yaş genç gösteriyor. 42 yaşındaki Gwyneth Paltrow, onun gibi olmak isteyenlere yaşam stili pazarlıyor
KAHVERENGİ YER YOK
İnsanlar üzerindeki etkisini bilen ve bunu kişisel bir işe dönüştürebileceğini fark eden Paltrow'un sitesi Goop, bugün oyuncunun yanı sıra çevresindeki elit şeflerin, spiritüel liderlerin, alternatif sağlık profesyonellerinin stil, yemek ve wellness önerilerini de takipçileriyle paylaştığı bir platform haline geldi. Bültenlerine üye olanların sayısı yaklaşık 1 milyon. Site her ay 3.75 milyon kişi tarafından tıklanıyor. Goop ayrıca tekstil ve ev ürünleri satışı yapıyor, pop-up dükkanlar açıyor. 300 dolara pijama, 4 bin 700 dolara meyve sıkacağı sattığı için eleştirilse de sonuçta iki ünlü anne ve babanın dünyaca ünlü kızından ve onun yaşam stilinden bahsediyoruz. Paltrow kendi sesini ve kişisel estetiğini yansıtan ürünlere sitesinde yer vermeye özen gösteriyor. Asla giymeyeceği bir tişörtü sitesinde de satışa sunmuyor. Dahası kahverengiyi sevmediği için bu renk ürünlere rastlanmıyor. Onun favorisi beyaz, pembe ve Goop grisi. Ayrıca tasarımcılar site için özel koleksiyonlar yarattıkları için her ürünün sayısı sınırlı. Kısacası Goop'tan alışveriş yapmakla Paltrow'un dolabından kıyafet seçmek arasında pek de bir fark bulunmuyor. Paltrow'un markasıyla ilgili hayalleri büyük ama yavaş ve emin adımlarla ilerlemeyi tercih ediyor... Los Angeles'taki merkez ofiste 25 kişi çalışıyor. Markanın CEO'su, iş dünyasının yakından tanıdığı, daha önce Martha Stewart'la çalışan bir isim olan Lisa Gersh. Şirket gelecek yıl organik cilt bakım ürünlerinden oluşan kendi markasını piyasaya sürmeye hazırlanıyor. Pop-up mağazaların da sayısının artması bekleniyor. Yaşam stili pazarlayan Goop'un gelişimi iş dünyası tarafından yakından takip edilirken Gersh, "Sevin ya da nefret edin. Her iki durumda da ne düşündüğümüzü bilmek isteyeceksiniz" diyor.
OYUNCU MU İŞ KADINI MI?
Her ne kadar dünya onu oyunculuğu ile tanınsa da Paltrow'un izine Goop'un dışında daha birçok iş alanında rastlıyorsunuz.
* Oscarlı oyuncu bugüne kadar 50'ye yakın film ve dizide rol aldı.
* Paltrow dört yıl boyunca Estee Lauder'in yüzüydü. Yılda 3 milyon dolar kazandı. Aynı zamanda Max Factor, Coach, Tod's gibi markalarla da çalıştı. 2013'te Hugo Boss'un yeni parfümünü tanıtmak için 2 milyon dolarlık anlaşmaya imza attı.
* 2011 yılında ilk yemek kitabı My Father's Daughter'ı piyasa sürdü. Ardından It's All Good geldi. İkisi de New York Times'ın çoksatanlar listesine girdi. Gelecek yıl üçüncü kitabını çıkarmaya hazırlanıyor.
* Kişisel antrenörü Tracy Anderson ile fitness markası kurdu. Markanın altı stüdyosu, 15 DVD seti, spor giysileri ve gıda takviye ürünleri bulunuyor.
* Mayıs ayında Paltrow, Anderson ve Maria Baum, 3 Green Hearts adlı organic yemek şirketini kurdu.
* Los Angeles'taki The Arts Club adlı restoran ve gece kulübünün danışmanı ve yatırımcısı.
* Kuaförü David Babaii ile dünya çapında 48 salonu bulunan Blo Blow Dry Bar'ın yatırımcılarından. Ayrıca Juice Beauty adlı organic cilt bakım ürünleri markasının da hem yaratıcı direktörü hem de yatırımcısı.
EN SON HABERLER
- 1 Sanal dünya çocuklara okuldan tatlı geliyor
- 2 Öğrendiğinizde şaşıracağınız 4 önemli beslenme bilgisi
- 3 Oysa her şey çok iyi gidiyordu
- 4 Sokaklar tenis kortuna döndü
- 5 Her şey bu ülkenin çocukları için
- 6 Bir rüyanın peşinde
- 7 7/24 şehirde yaşam
- 8 Hiçbir doğruluğu olmayan beslenme önerileri
- 9 İnsana güvenmekten vazgeçmeyin
- 10 Küçük sanatçılar için büyük deneyimler