Cumartesi 13.02.2016

Modada devrim başladı

Moda haftalarıyla ilgili en acı olan şey beğendiğiniz kıyafetleri, birbirinden güzel ayakkabı ve çantaları satın almak için bir yıl beklemek zorunda kalmaktı. Ancak günümüzün canlı internet yayınları, blog ve Instagram'da paylaşılan fotoğraflarla tasarımlar kısa süre için kopyalanıp satılmaya başlıyordu. Durum artık öyle bir hale geldi ki dev modaevleri de bu hızlı kopyalama ve dolayısıyla moda meralıklarının bir yıl yeni ürünler için beklemekten sıkılmasıyla baş edebilmek için yeni stratejiler geliştirmek zorunda kaldı. Bu konuda ilk adımı Burberry attı. Markanın kreatif direktörü Christopher Bailey bundan sonra Burberry'nin yılda sadece iki kez koleksiyon tanıtacağını açıkladı. Marka bu yıl eylül ayından itibaren yılda sadece iki kez podyuma çıkacak. İngiliz marka, kadın ve erkek koleksiyonlarını aynı defilede buluşturacak. Marka, bu yeni stratejisiyle beraber her şovdan hemen sonra yeni koleksiyondaki tüm parçaları internet üzerinden ve mağazalarda anında satışa sunacak. Böylece modaseverler yeni trend parçaları satın almak için aylarca beklemeyecek. Bailey, "Bu değişikliklerle, artık defilede yarattığımız deneyimi insanlar hızlıca yaşayabilecek. Yeni olana daha çabuk ulaşabilecekler" diyerek bu devrim niteliğindeki gelişmeyi modaseverlerle paylaştı. Moda dünyasında etkili bir markanın böyle bir adım atması büyük bir öneme sahip. Burberry'nin ardından diğer markalar da yarışta geride kalmamak için defileyle aynı anda koleksiyonlarını satışa çıkarmak zorunda kalacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.