Cumartesi 21.05.2016
Son Güncelleme: Cuma 20.05.2016

Alice modaya el attı

Çocukluğumuza damga vuran Alice Harikalar Diyarında kitabının yeni beyazperde uyarlaması gelecek hafta vizyona giriyor. Yeni filmle birlikte kozmetikten kıyafete, ev aksesuvarından ofis mobilyalarına kadar farklı ürünler satışa çıkacak

Masallardan ilham alan sinema filmleri 7'den 77'ye herkesi etkisi altına alıyor. Disney de bu etkinin büyüklüğünün farkında olduğu için arka arkaya çocukluğumuzdan beri aşina olduğumuz hikayeleri beyaz perdeye yansıtıyor. Bunların sonuncusu da 27 Mayıs'ta ülkemizde vizyona girecek olan Alice Through the Looking Glass (Alis Harikalar Diyarında 2: Aynanın İçinden)... Başrollerinde Johnny Depp ve Mia Wasikowska'nın yer aldığı filmin en önemli özelliği, kostümlerin Oscarlı tasarımcı Coleen Atwood'un imzasını taşıması. Tamamen büyülü bir dünyaya adım atmanızı sağlayan bu kostümler ve karakterlerin tamamen fantastik bir görüntüye sahip olmasını sağlayan makyajları, film henüz vizyona girmeden birçok marka için de ilham kaynağı oldu... Türkiye'de Sephora'lar içinde satılan kozmetik firması Urban Decay, filmden ilham alan far paleti ve ruj koleksiyonu çıkartarak ilk adımı attı. Dünyaca ünlü ruj firması OPI de karakterlerin kostümlerinde kullanılan renklerden ilham alarak özel bir oje koleksiyonu hazırladı. Disney, film vizyona girdiği anda kendi mağazalarında satışa çıkacak aksesuvardan kıyafete kadar içerisinde her şey bulunan özel bir koleksiyon hazırladı. Filmi izledikten sonra karakterlerle süslenmiş bardaklardan kalemlere, kıyafetlerden çeşitli ev aksesuvarlarına kadar birbirinden farklı obje tasarlattı. Amerikan Kohl's markası da hikayenin yetişkin takipçileri için clutch'lardan şık plaj çantalarına, elbiselerden fularlara kadar günlük hayatınızın içinde yer alabilecek parçalar hazırladı. Bu özel koleksiyonda Coleen Atwood ve genç tasarımcı Lauren Conrad işbirliği yaptı. Ortaya özellikle genç kızların bayılacağı ve günlük hayatlarında özellikle de yaz aylarında rahatlıkla yer verebilecekleri bir koleksiyon çıktı.
UZAKDOĞU'NUN KALBİNİ ÇALACAK
Ancak bu filmde karakterlerin Uzakdoğu esintili kıyafetleri ve filmde Time isimli karakteri canlandıran Sascha Baron Cohen'in tüm görüntüsünün neredeyse eski bir Çin hükümdarını anımsatıyor oluşu da çok dikkat çekici. Filmde Uzakdoğu temasının bu kadar kuvvetli bir şekilde hissedilmesinin nedeni 16 Haziran'da Disney'in 5.5 milyar dolara mal olan Shanghai Disney Resort isimli yeni eğlence parkını hizmete sokacak olması. Böylece filmle birlikte hem dev bir eğlence parkı için büyük bir reklam yapılacak hem de milyon dolarlık güzellik ve moda aksesuvarı satışı sağlanacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.