Cumartesi 15.10.2016
Son Güncelleme: Cuma 14.10.2016

185 milyon 777 bin tık yanılmış olamaz

Müzik endüstrisi daha 2016 bitmeden 2017’nin yıldızları üzerinde çalışmaya başladı. Gelecek yıl çok konuşulacak isimlerden biri de Rihanna ile kıyaslanan Kosovalı Era Istrefi

Kosova, Balkanlar'ın göbeğinde küçük bir ülke. Çoğunluğunu Arnavutların oluşturduğu nüfusu sadece 2 milyon. Topraklarında büyüyüp yetişen genç bir müzisyen şu sıralar müzik dünyasında fırtınalar estiriyor. BonBon adlı şarkısına çektiği klip YouTube'da ortalama 185 milyon kez tıklanan ve büyük bir plak şirketi ile anlaşma imzalayan Era Istrefi, şimdiden gelecek yılın en çok konuşulacak müzisyenlerinden biri kabul ediliyor. Gözünüzü kapatıp Bon- Bon'u dinlediğinizde şarkıyı Rihanna'nın söylediği hissine kapılıyorsunuz. Klibi izlediğinizde de aynı his devam ediyor. Dans figürleri hatta neon pembesi sahte kürkü, uzun, gösterişli tırnakları ve abartılı makyajıyla Istrefi, Rihanna'nın sarışın versiyonu gibi. Rihanna'daki o güçlü, cesur ve özgüvenli kadın hali onda da var. Öte yandan tüm bu benzerlikler tuhaf bir şekilde sizi rahatsız etmiyor. 22 yaşındaki Era iyi bir taklit olmaktan öteye geçip gelecek vaat ediyor, müzikte iyi işler başaracağına dair umut veriyor. Rihanna benzetmesi Era'yı de rahatsız etmiyor olmalı ki etkilendiği isimler arasında ünlü şarkıcıyı da sayıyor. "16 yaşında Jamaika müziğini, reggae'yi keşfettim. Ben Rihanna kuşağındanım. Ona benzetilmek beni daha çok çalışmam için motive ediyor" diyor. Era şu sıralar 2017'de çıkaracağı İngilizce albüm için Los Angeles'ta. BonBon'un yakaladığı başarı kendine olan güvenini artırmış. Müzikal hedeflerini şöyle anlatıyor: "Müzik kendini çok hızlı güncelliyor. Sanki her dakika değişiyor. Günceli yakalamanın insanların ilgisini de çekmemi sağlayacağını düşünüyorum. İşin püf noktası müzikle aynı hızda ilerlemek. Eğer bir yerde takılı kalırsan zamanın gerisinde kalırsın."
HABERİN VAR MI?
JUSTİN'E DOKUNAN YANIYOR
Pop yıldızlarını internette, sosyal medyada takip etmeye bayılıyoruz. Ne yaptıklarını, kiminle, nereye gittiklerini bilmek istiyoruz. Ama bu tutkumuz bizi aynı zamanda internet korsanlarının hedefi haline getiriyor. Nasıl mı? İnternet korsanları gündemdeki isimlerle ilgili kötü yazılım içeren siteler kuruyor. Biz de bu sitelere girerek güvenliğimizi riske ediyor, kişisel bilgilerimizi kendi ellerimizle teslim ediyoruz. McAfee En Tehlikeli Ünlüler Listesi'nde bu yıl müzisyenler de yer alıyor. Listenin ikinci sırasında yüzde 15 risk oranıyla Justin Bieber bulunuyor. Beşinci sırada ise yüzde 13.33 risk oranıyla Rihanna var.

HAFTANIN MÜZİK ROTASI
MFÖ sevenleri bu akşam Açıkhava Tiyatrosu'na alalım. Saat 21.00'deki konserin bilet fiyatları 60 ile 400 TL arasında değişiyor.
SABAH ve Daily Sabah'ın sponsor olduğu İstanbul Resitalleri başlıyor. Açılış konserini bugün ünlü Fransız piyanist Jean Efflam Bavouzet verecek. SSM The Seed'deki konserin biletleri 100 ile 190 TL arasında.
Zorlu Center'daki Morini'de bugün İstanbul Moda Haftası'na yakışır bir parti var: Dress to Kill Saturday. 17.00'deki parti Mert Aslan evsahipliğinde gerçekleşecek.
Ümit Besen'in rock şarkılarını yorumlayacağı konseri 18 Ekim'de Zorlu PSM'de. 21.00'deki konser, Vestel Gururlu Yerli Konserleri kapsamında gerçekleşecek. Biletler 55 ve 75 TL.

21 EKİM
Gökhan Türkmen'in yeni albümü Sessiz'in çıkış tarihi. Albümde sürprizlere hazır olun.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.