Cumartesi 11.02.2017
Son Güncelleme: Cumartesi 11.02.2017

Modada kaktüs yazı

Modada modeller kadar desenler de önemli... Yazı ve özgürlüğü çağrıştıran kaktüs deseni şimdiden hakimiyetini ilan etti

Tüvit ve balıksırtı kumaşlar, ekose desenler... Klasikleri bir yana bırakalım son beş yıldır arka arkaya belirli baskı, desen ve modeller modada altın çağlarını yaşadı. Yıllarca neredeyse her şeyin üzerinde kuru kafa baskısı olduğunu hatırlıyorsunuz öyle değil mi? Kurukafaların ardından, palmiyeler, karpuzlar, flamingolar ve emojiler hayatımızda geniş yere sahip oldu. Geçtiğimiz yazdan bu yana gittikçe alanını genişleten ve bu yaza tek kelimeyle damga vuracak olan desen ise kaktüs deseni... Trendlere yön veren Premiere Vision New York fuarı, 2017 ilkbahar ve yazının en iddialı deseninin kaktüs deseni olduğunu açıkladı. Lider online araştırma ve trend analizi bilgi servisi olan Worth Global Style Newtwork (WGSN) da bu yaz hem moda dünyasında hem de iç dekorasyon dünyasında kaktüsün yükselen bir yıldız olduğunu yazdı. Değişen desen ve baskıların dönemlere ve jenerasyonlara göre değiştiğinin altını çizen Financial Times gazetesi tamamen dijital bir dünyaya gözlerini açan D jenerasyonu için kaktüsün çok büyük anlam ifade ettiğini yazdı ve şu yorumda bulundu: "Kaktüs onlar için herhangi bir bitki değil. Emojiler ve dijital sembollerle dolu bir dünyaya gözlerini açan D jenerasyonu kaktüsü, yazla, festivalle, olumlu düşünceyle ve özgürlükle bağdaştırıyor. Bu nedenle bu jenerasyon için karamsar ve ölümü çağrıştıran sembollerin hayatta kalması çok zor. Onların kendi aralarında her eşya, bitki, sebze ve meyveye verdiği bambaşka anlamlar var" Stella Jean, House of Holland, Markus Lupher ve Kenzo gibi iddialı modaevleri ve markalar da bu trendi yakından takip ediyor. Markus Lupher, "Meksika kökenli pek çok şeyden esinlendiğimiz bir yaz geçirdik. Kaktüs bu öğelerden biriydi. Şöyle bir baktığınızda kaktüs son derece yaza ait, eğlenceli ve sevimli bir bitki" diye konuşuyor. Urban Outfitters'ın kaktüs formunda iğneler, aksesuvarlar ve kaktüs deseniyle süslenmiş çantalar yapması da boşa değil. Alışveriş sitesi Asos'ta 56 farklı kaktüs desenli aksesuvar ve kıyafet olması da boşuna değil. Kenzo'nun kaktüs formundan esinlenerek ürettiği takımla sahneye çıktığında çok konuşulan Solange Knowless'ın ardından birçok firma bu bitkinin formundan da esinlenen özel üretimler yaptı. Durum öyle bir haldeki ev dekorasyonu, mağaza ve vitrin dekorasyonu hatta ev için alınacak hediye bitkilerde de kaktüs şu anda bir numarada. Ve bu yükseliş birkaç yıl daha süreceğe benziyor.
Modakazanı
SPOR AYAKKABININ YENİ GÜZELİ
Spor ayakkabı trendi ortadan kaybolacağa benzemiyor. Spor giyim markaları bu amaçla ünlü tasarımcılarla işbirliği yapıyor ve birbirinden ünlü isimleri de marka yüzü olarak seçiyor. Puma'nın Kylie Jenner ile yaptığı işbirliğinin ardından Ricardo Tisci'ye özel bir tasarım yaptıran Nike da Bella Hadid'i marka yüzü olarak seçti.
HAFTANIN KARNESİ
Burcu Esmersoy Tarzını sevebilirsiniz, abartılı da bulabilirsiniz. Ancak kabul etmek gereken bir şey var ki o da Burcu Esmersoy renkleri ve farklı tarzları bir arada kullanma konusunda gerçekten cesur. Ve birebir aynı şeyleri giyen bu kadar çok insan varken bu bile tek başına takdiri hak eden bir durum. Dilek Hanif Yıllardır birbirinden zarif tasarımıyla beğeni toplayan Dilek Hanif, maskülen ve şık tarzı en iyi taşıyan kadınlardan biri. Bu kombini de siyah ve beyaz uyumunun en güzel örneklerinden biri.
BU TRENDDEN UZAK DURUN
Evet seksi şarkıcı Rihanna'nın her kıyafeti, her aksesuvarı ve her kombini çok beğeniliyor ancak kabul edelim bazen de facia görüntülerle karşı karşıya kalabiliyoruz. Mesela bu fotoğrafta olduğu gibi... Rihanna'nın kırmızı deri eldivenlerinin üzerine taşlı yüzükleri de kafasına taktığı abartılı şapka da taklit edilecek türden değil, kabul etmek lazım.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.