Cumartesi 15.04.2017
Son Güncelleme: Cuma 14.04.2017

Trendy olayım derken karşı cinsi kaçırmayın

Bu sezonun trendlerini uygularken, erkekleri peşinizden koşturmak bir yana çevrenizdekileri kaçırma tehlikesiyle karşı karşıyasınız

Moda o kadar riskli bir alan ki trendleri takip edeyim derken, kendinizi olabildiğince çirkin ve komik gösterebileceğiniz bir gerçek. Ancak tehlike bununla da sınırlı değil. Trend peşinde koşarken karşı cinse olabildiğince itici, komik ve rahatsız edici görünebileceğinizi biliyor muydunuz? İngiliz Independent gazetesi erkeklere 2017 ilkbahar-yaz moda ve güzellik trendlerini sordu. Erkekler de bazı şeylere tahammül etmelerinin mümkün olmadığını söyledi. Bunlar arasında bayıldığımız uzun tırnaklar da sloganlı tişörtler de çılgın görüntülü ayakkabılar da var ne yazık ki!
O MİNİK TOPUZLAR YOK MU
Saçınızın bir kısmını kafanızın üzerinde topladığınız o minik topuzlar erkekler için tam bir muamma... "Neden?" diye soran erkeklere ne yazık ki güzellik trendlerini belirleyen modaevlerinin de verebileceği bir cevap yok. Kafanızın üzerinde anlamsızca duran bu minik topuzlar için erkeklerin yaptığı öyle çirkin benzetmeler var ki, ben burada tekrar kaleme alamıyorum ne yazık ki...
CANAVAR TIRNAKLARI
Her kadın uzun, elips şekilli, istediği gibi boyadığı, taşlarla ve aksesuvarlarla süslediği tırnakları olsun ister... Kalıcı ojeler, jelli uygulamalar, takma tırnaklar bu yüzden kadınlar arasında birkaç yıldır çok moda... Ancak bizim tırnaklarımıza duyduğumuz bu aşkı ne yazık ki erkekler pek de anlamıyor...

AKSESUVARA DİKKAT
Tasmalar, hızmalar, şahmeranlar, eklem yüzükleri, iddialı saç asksesuvarları, kulağı saran küpeler, aşırı iri aksesuvarlar... Kadınlar bunları kullanırken cidden dikkat edin, çünkü erkeklerin en çok tahammül edemediği şey aksesuvar trendi...
KALIN KAŞLAR
Bizler güzel görünmek için dövme kaş uygulamalarıyla kaşlarımızı kalınlaştırmaya çalışıp dursak da erkekler bu uygulamalara neden bu kadar çok para verdiğimizi ne yazık ki anlamıyor. İşin kötüsü kalın ve aşırı belli olan kaşlar, erkeklere sevimsiz, erkeksi, itici ve çirkin geliyormuş.
SLOGAN MI? ASLA!
Geçtiğimiz sezonla birlikte ön plana çıkan logo trendi, bu sezon sloganlarla buluştu. Dior gibi olabildiğince klasik bir modaevi bile sloganlı tişörtlerden oluşan bir koleksiyon hazırladı. Ancak podyumda bizleri kendisine hayran bırakan bu tişörtler ne yazık ki erkeklerin en sevdikleri moda parçaları arasında yer almıyor. Logoları, sloganları üst üste giymiş kadınlar ne yazık ki erkeklere itici geliyor. Ankete katılan erkekler, "Yürüyen birer reklam panosu gibi görünmenin nesi hoş olabilir ki?" diyor. O yüzden bu trendi uygularken çok dikkatli olmakta yarar var.

KABA, ERKEKSİ AYAKKABILAR MI?
Evet ince bantlı topuklu ayakkabılar da orta boylu topuklar da çok popüler. Ancak birkaç yıldır olabildiğince kaba formlu ayakkabıların yükselişine şahit oluyoruz. Çarıkları, dağcı botlarını andıran, iri topuklu bu kaba ayakkabıları ne yazık ki erkekler görmek istemiyor. Erkeklerin birçoğu bir dönem spor ayakkabılarına ve babetlere tepki gösterdiği için pişman, "Babetler çok daha iyiymiş. Bu kadar kaba terlik, ayakkabı ve bot insana itici geliyor. Kadınların ayaklarını neden bu kadar kaba göstermeye çalıştığını anlamıyorum" diyen erkek sayısı azımsanmayacak kadar çok. Bir de moda dünyasının aşık olduğu ve son derece popüler olan Crocs ve Birkenstock tarzı terlikleri görmek istemediklerini belirtiyorlar.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.