Cumartesi 06.05.2017
Son Güncelleme: Cuma 05.05.2017

Annelerin AVM isyanı

Bebekli ilk AVM deneyimimi daha önce yazmıştım. Ancak biraz methiye düzmüşüm gibi oldu. AVM'lere ziyaretlerim arttıkça durumun ne kadar vahim olduğunun da farkına vardım.
Özellikle hafta sonları çocuklu aileler AVM'leri dolup taşırıyor. Mağazaların da iştahını kabartan bir kalabalık bu. Peki ya hizmet? Emzirme odalarının önünde anneler kuyruk olmuş durumda. Sıra size gelene kadar bebekleriniz ağlamaktan helak oluyor.
Bu hafta girdiğim bir emzirme odasında onlarca kirli çocuk bezi vardı. Kokudan duramıyordunuz. Çöp kutuları dolup taşmış. Koyulan sandalyeler bebek emzirmeye müsait değildi.
Buradan tüm AVM yöneticilerine sesleniyorum. Denetimlerinizi iyi yapın. Emzirme odalarının temizliği hayati önem taşıyor.
Bu odalara bakan temizlik görevlilerinin sayısını artırmalı hatta onların da takibini yapmalısınız. Emzirme odalarının sıcaklığı ve havalandırılmasını bebeklere uygun hale getirmelisiniz. Emzirirken nefes alamaz hale geliyoruz resmen. Acil durumlar için buralara bozuk parayla çalışan bez ve su dolapları koymalısınız.
Bu odaların sayısı gelen ziyaretçi sayısına yetersiz geliyor. Özellikle hafta sonları belirli noktalara emzirme kabinleri koyabilirsiniz. Öyle ki, çaresizlikten tuvaletlerde emziren annelere rastlıyorum. Aynı anda binlerce insanın alışveriş yapması için tasarlanmış bu merkezler, bu insanlara gerekli hizmeti verebilmeyi de planlamış olmalı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.