Cumartesi 20.05.2017
Son Güncelleme: Cumartesi 20.05.2017

Katy’nin seçimi

Katy Perry, yeni albümünün çıkış tarihinin 9 Haziran ve adının da Witness olacağını açıkladı. 9 Haziran’da çıkacak beşinci stüdyo albümü ile şarkıcının ya yükselişine ya da düşüşüne tanık olacağız

33 yasındaki ABD'li sarkıcı ve söz yazarı Katy Perry, bugüne kadar birçok hit sarkıya imza attı, önemli ödüller aldı. 2008 tarihli ikinci stüdyo albümü One of the Boys'la ünü sınırları astı, dünya çapında tanındı. Forbes, geçen yıl Perry'nin servetinin 125 milyon dolar oldugunu açıkladı. Özetle karsımızda basarı grafigi sürekli yükselen bir sarkıcı var.
Katy Perry yeni albümünün çıkıs tarihini ve adını ise pazartesi günü açıkladı. 9 Haziran'da çıkacak albümün adı Witness. Aslında bir süredir dedektif gibi çalısan hayranları için bu isim sasırtıcı olmadı. Müzisyen zaten witness (tanık) kelimesini farklı sekillerde kullanıyordu. Geçen ay Times Meydanı'na park edip hayranlarına kirazlı turta dagıttıgı kamyonun plakasında Project Witness (Tanıklık Projesi) yazıyordu. Moda dünyasının en büyük gecesi Met Gala'da basına taktıgı aksesuvar da witness kelimesinin harflerinden olusuyordu. Sosyal medyada da aktif olan Perry'nin son tweet'lerinde ve Instagram paylasımlarında sık sık göz emojisi kullanması da dikkat çekiyordu.

Bon Appetit, iştah kaçıran bir klip olarak yorumlanıyor.
MİDE BULANDIRICI
Albümle ilgili beklentilere gelince... Albümün ikinci single'ı Bon Appetit geçen ayın son günlerinde yayınlandı. Sarkı, Billboard Hot 100 listesine girse de pek bir varlık gösteremedi. Sarkıya çekilen klip de beklentileri karsılamadı. Klip bes gün içinde 40 milyon kez izlenmesine ragmen sosyal medyada agır elestirilere maruz kaldı. Yorumlarda klibi mide bulandırıcı bulanlar vardı. Neden mi? Klipteki sahnelerin bir kısmında Perry una bulanıyor, kızartılıyor ve sebzelerle süsleniyor. Çok da istah açıcı kareler degil kısacası...
Albümün ilk single'ı Chained to the Rhythm'in listelerdeki düsüsü de sürüyor. Sarkı geçen hafta Hot 100 listesinde 87. sıradaydı. Perry'nin yeni sarkılarına radyo kanalları da nadiren yer veriyor.
Zirveye alısmıs, yeni albüm arifesindeki bir sarkıcı için bunlar hiç de iç açıcı gelismeler degil elbette... Iste tam da bu yüzden albümden çıkacak üçüncü sarkı çok önemli. Perry röportajlarında albüm için 40'a yakın sarkı yaptıgını açıklamıstı. Albümde ise bu sarkılardan 15'i bulunacak.
Müzik elestirmenleri üçüncü single'ın mesaj kaygılı olmaktan uzak, tam bir yaz sarkısı olması gerektigini söylüyor. Tıpkı eski sasaalı günlerde söyledigi sarkılar gibi... Rengarenk, cıvıl cıvıl... Parti havasında... Son elestirileri unutturacak dogru hamlenin de bu olacagını savunuyorlar...
Perry aslında sarkılarının insanlar üzerinde bıraktıgı etkiyi çok iyi bilen bir müzisyen. Bunu da sık sık dile getiriyor: "Kanseri ya da baska bir hastalıgı iyilestirmiyorum. Ama 3 dakika 30 saniyelik küçük küçük parçalar halinde ısık, mutluluk ve eglence sunuyorum. Bu hafife alınacak bir sey degil. Ruh halimizi yükseltiyor."

Save Me'nin klibi Kapadokya'nın eşsiz güzelliklerini gözler önüne seriyor.
Turizm elçisi DJ
Mahmut Orhan, son dönemin en çok konuşulan DJ-prodüktörlerinden. Büyük ilgi görüyor, ülke ülke gezip performanslar gerçekleştiriyor. Ama sürekli üretmeyi de ihmal etmiyor. Yeni şarkılar yapıyor, işbirliklerine imza atıyor. Son olarak İlyas Yalçıntaş'ın Gel Be Gökyüzüm şarkısının düzenlemesini yaptı. İkilinin kimyası tutmuş, ortaya çok güzel bir şarkı çıkmış.
Mahmut bir yandan da sessiz sedasız bir şekilde turizm elçimiz gibi çalışıyor. Kendisine uluslararası başarı getiren Feel parçasının klibinde nefis İstanbul görüntüleri yer alıyordu. Yeni şarkısı Save Me'nin klibi ise insanın algılarıyla oynayan eşsiz manzarasıyla ünlü Kapadokya'da çekilmiş. Bölgenin meşhur yılkı atları da klibin kahramanları arasında.
Turizm konusunda zor bir dönemden geçtiğimiz şu günlerde genç DJ'i bu duyarlılığı konusunda kutlamak gerekiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.