Cumartesi 24.06.2017
Son Güncelleme: Cumartesi 24.06.2017

Şampiyonluk satışlarımızı uçurdu

ABD’li Brooks Brothers, şampiyon Beşiktaş’ın giysi sponsoru. RMK Classic CEO’su Füsun Kuran şampiyonlukla satışlarının yüzde 28 arttığını söylüyor

ABD'de yıllardır başkanların markası olarak anılan Brooks Brothers, Türkiye'de de şampiyonu giydiriyor. Beşiktaş'ın şampiyonluğundan sonra bir araya geldiğimiz RMK Classic CEO'su Füsun Kuran ile siyah-beyazlıların tasarıma olan ilgisini, tercihlerini konuştuk. Erkek modası üzerine tüyolar da aldık.
- ABD'de spora ve spor dünyasına çok yakın bir marka Brooks Brothers. Böyle bir markanın Türkiye'de de büyük takımlarla sponsorluk çalışması yapması çok doğaldı. Beşiktaş'ı desteklemekten mutlu olmalısınız. Bize takımla markanın nasıl bir araya geldiğinden bahsedebilir misiniz?
- İtalyan futbol kulübü Internationale Milan ve Yunanistan'ın ünlü Olympiacos takımlarını giydiriyoruz. Türkiye'de şampiyon takımla birlikte olmaktan büyük gurur ve mutluluk duyduk. Sezon boyunca yönetim kurulu üyelerine ve tüm takıma modern bir stil yarattık. Siyah- beyazlılar renklerini, armasını kıyafetlerin ve aksesuvarların üzerine taşıdı. Üçüncü yıldızı ile daha da parlayacak takımımızın önümüzdeki yıllarda da gerek Türkiye'de gerek Avrupa'da başarıları ve şıklığı ile adından söz ettirmeye devam edeceğine inanıyorum. Anlaşmamızın uzun yıllar sürmesini istiyoruz. Takım elbiselerinin modellerine oyuncular ve yöneticilerle birlikte karar verdik. Oyuncuların giymekten mutlu olmayacakları hiçbir konuda ısrarcı olmadık. Aynı anda şıklık ve rahatlığı sağlamak önceliğimizdi. Takım için hazırladıklarımızın tamamı özel üretim. Gömlekler kırışmayan ve yüzde yüz pamuklu kumaştan.
- Sporcularla birlikte çalışmak zor mu?
- Sporcular giydikleri kıyafetleri çok iyi taşıyor. Çok fitler. Şık olmayı da seviyorlar. Bu yüzden onlarla çalışmak çok keyifli.
- Peki bu sponsorluğun ardından siyah-beyazlıların markaya olan ilgisi arttı mı?
- Beşiktaş taraftarı, markamızı çok sevdi. Türkiye'deki en hareketli günlerimizi geçiriyoruz. Sponsorluğumuzun da etkisiyle geçtiğimiz yıla göre satışımız yüzde 28 oranında artış gösterdi. Bu yılın başından bu yana da satış artışımız hızlandı.
- 200 yıllık bir marka olarak başarınızın sırrı nedir?
- Dünyanın dört bir yanında 600 civarında satış noktasına sahibiz. 'Başkanların markası' olarak anılıyoruz. George H. W. Bush, Bill Clinton ve Barack Obama'nın da aralarında bulunduğu 44 ABD başkanı Brooks Brothers'ı tercih etti. Yıllardır başarılı olmamızda; zamansız tasarımlarımız, şıklık ve kaliteye verdiğimiz önem etkili.
- Türk erkekleri markanın en çok hangi ürünlerini sevdi?
- Daha çok açık mavi, beyaz, lacivert ve siyah gibi renkleri tercih ediyor. Desen ve model olarak ise daha çok düz Oxford, dikine ince çizgili, ufak ekose, kazayağı desenler ve renkli ekose gömlekler tercih ediliyor. Ütü istemeyen gömleklerimiz ise her zaman en çok tercih edilen ürünümüz.
BEYAZ GÖMLEK OLMAZSA OLMAZ
- Erkek dolabının vazgeçilmez üç parçası neler olmalıdır?
- En önemlisi beyaz gömlektir. Kimin beyaz gömleksiz bir gardırobu olabilir? Gündüz veya gece, şık veya spor, keten ya da koton, ütülü her versiyonuyla tüm kombinasyonlarda sizi aydınlatacak bir parça. Beyaz bir gömleğin başaramayacağı şey yoktur. İş görüşmesinde ya da romantik bir randevuda, düğün davetinde ya da plaj partisinde her daim şu mesajı verir: Temizim, özenliyim, iddialıyım... Bu sezon özellikle kahverengi, bej, mavi ve lacivert renklerdeki chino pantalonlar da ön planda. Zamansız şıklığın öncüsü her tip kombini rahatça tamamlayan şık bir ceket de unutulmamalı.
- Marka erkek giyimiyle ön planda ama aslında kadın koleksiyonu da bulunuyor. Bize bu koleksiyondan bahsedebilir misiniz?
- Kadın koleksiyonumuzda da klasik moda tarzını günlük şıklık ve iş stiline uyarlıyoruz. Modern çizgilerimiz kadınların günlük hayatında çok yönlü kullanabileceği rahat parçaları ön plana çıkarırken, iş stilinde şık ve elegan bir duruş sergilemesini sağlıyor. Floral desenlerin gömlek ve elbiselerde başrolü üstlendiği koleksiyonda baskılı kumaşlar feminen etek, ceket ve pantolon tasarımlarıyla buluştu. Ayrıca çiçek desenli elbiselerle Viktoryan dönemin asil moda ruhunu günümüze uyarladık.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.