Cumartesi 23.03.2019 11:33
Son Güncelleme: Cumartesi 23.03.2019 11:38

Başarının sırrı tek tip kıyafet

İş yerinde başarı isteyenler, günlük verdiği karar sayısını aza indirgemeyi amaçlayanlar artık her gün aynı giyiniyor. Tıpkı dünyanın en başarılı iş insanları gibi. Tek tip kıyafet hem zamandan kazandırıyor hem de yaratıcılığı artırıyor

Araştırmalara göre günde 35 bin karar verdiğimizi biliyor muydunuz? Evet bu en masum ortalama. Öğlen yemeğimizi nerede yiyeceğimizden tutun da, ne yiyeceğimize, kimle yiyeceğimize, hangi yoldan gideceğimize hatta hangi kapıdan içeri gireceğimize kadar günde 10 binlerce karar vermemiz gerekiyor.

Bunlar arasında kuşkusuz en fazla vaktimizi alanlar arasında ne giyeceğimiz ilk sırada yer alıyor. Sabah uyandık, işe ne giyeceğiz. Ya da akşam davetine, doğum günü partisine...
HER GÜN AYNI GİYSİ Mİ?

Oysa yeni nesil bu işi çoktan çözmüş bile. Tabii dünyanın en başarılı iş insanlarından ilham almış olmalılar. Özellikle yeni yeni iş hayatına atılan Z kuşağı artık tek kıyafet giymeyi tercih ediyor. Bundan kastım aynı kıyafeti her gün giymek değil elbette. Her gün aynı renk pantolon, tişört, elbise ya da ayakkabı giymek söz konusu olan.

Peki ama neden mi? Pek çok nedeni var. En önemlisi gündelik verdiğimiz kararlardan büyük bir kalemi ortadan kaldırması. Böylece yaratıcı olmaya ve çalışmaya daha fazla zaman kalıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.