Cumartesi 03.10.2020

Haftanın konuğu: Kübra Demir’in tercihleri

Ryder Act markasının kurucusu Kübra Demir'e pandemiyle birlikte değişen alışveriş alışkanlıklarını, modaya bakışını ve bu sezonun olmazsa olmaz parçalarını konuştuk.
Pandemiyle birlikte alışveriş alışkanlıklarım birçok kişi gibi değişime uğradı. Alışveriş yaparken daha çok dokunmayı ve hissetmeyi sevmeme rağmen bu dönemle birlikte internet üzerinden daha fazla alışveriş yapmaya başladım.
Bu dönem tasarımcı olarak da beni etkiledi. Hepimiz gibi ben de biraz daha içime kapandım, kendi iç dünyamla iletişim kurmak da tasarımlarıma yansıdı.
Dolabımdaki parçalar bazında baktığımızda çok fazla değişim olduğunu söyleyemem aslına bakarsanız. Her zaman spor giyim tarzını seviyordum. Ve bu nedenle taytlar, sweatshirt'er, ve kısa üstler her zaman dolabımda geniş yer tutuyordu.
Bu sezonu genel olarak değerlendirmem gerekirse renkler ve rahat parçalar yine ön planda. Bu sezon stil, desen ve dokuları karıştırmak ve kendi keyfimize göre ortaya keyifli ve rahat kombinler çıkarmak önemli olacak.
Bu sezon yalın formlu elbiseler, desenli sweatshirt'ler, body'ler ve düz renk taytlar kurtarıcımız olacak.
Spor stil bu sezon da çok popüler olacak. Desenli büyük kesimli sweatshirtler ve taytlar yine vazgeçilmez kombinlerimiz arasında olacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.