Cumartesi 23.05.2009
Son Güncelleme: Cuma 22.05.2009

Tasarımda göze çarpanlar

Küvetten lüks fışkırıyor
Ne kadar estetik olduğu tartışılır ama lüks peşinde koşanların hemen dikkatini çekecek kadar şaşaalı ve pahalı. Ayakkabı şeklindeki bu küvetin, topuğu 1.65 m. uzunluğunda, küvetin uzunluğu se 2.70 m. İtalyan tasarımcı Massimiliano Della Monaca'nın Audrey ismindeki bu küvetinin fiyatı 17 bin dolardan 27 bin dolara kadar çıkıyor
Hadid'ini bilen ayakkabı
Dünyanın en önemli mimarları arasında yer alan Zaha Hadid'in Lacoste için ayakkabı tasarladığı ekim ayında açıklanmıştı. Yeni haber ise eylülde satışa sunulacak 'limited editon' ayakkabıların son şeklini almış görüntüsü. "Çizme kadar uzun ama onun gibi kapalı değil, gladyatör sandaletine benziyor ama onun kadar havadar değil. Bilin bakalım nedir bu?" sorusunun yanıtı bu ayakkabılar.
İnsani işler bunlar
Yenilikçi malzeme kullanımı, ekolojik yaklaşımı ve mimarlığın insani sorumluluğu üzerine radikal yaklaşımlarıyla tanınan Japon Mimar Shigeru Ban, Yapı-Endüstri Merkezi ve Mimarlar Odası İstanbul Büyükkent Şubesi'nin davetlisi olarak Türkiye'ye geliyor. Ünlü mimar, 26 Mayıs 2009 Salı günü saat 19.00'da, Yapı-Endüstri Merkezi'nde 'Çalışmalar ve İnsani İşler' başlıklı konferansı ile Türk mimarlar ve yapı sektörü temsilcileri ile buluşacak. Konferans simultane olarak İngilizceden Türkçeye çevrilecek. Sınırlı kontenjan olduğundan katılım için kayıt yaptırmak gerekiyor. www.yemetkinlik.com/shigeruban

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.