Cumartesi 15.05.2010

Son dakika...

Tasarımcı-marka işbirlikleri
Dünya modası bunun üzerine dönüyor zaten. Alakasız ürünleri bile tasarlayabiliyor, her sektörden markalar için koleksiyon yapabiliyor modacılar. Türkiye'de de örneklerini gördük, görüyoruz. Ama aynı gün içinde hem Özlem Süer'in Orkid Yaprak için yaptığı beyaz elbiselerin hem Zeynep Tosun'un Beefeater için yaptığı Londra temalı koleksiyonun satışa çıkmasının alt metni iyi okunmalı. Türk tasarımcıların desteklenmesi, daha geniş kitlelere ulaşması açısından çok iyi gelişmeler bunlar. Örneklerini görmeye devam edeceğiz.
En 'moda' kart
Aydınlı Grup'un sunduğu Fashionality Kart'ını kullanarak Pierre Cardin, Cacharel ve U.S. Polo'dan 30 Haziran'a kadar 100 TL ve üzeri alışveriş yapanlardan bir kişi, Harley Davidson motosiklet kazanacak.
Kaşmirin keşfi
http://wonderrland.blogspot.com/ Cashmere in Love'ın Bebek'teki butiğine gitmiş ve favori parçalarını belirlemiş.
Yeni vintage butiği
Vintage Boutique Matchbox, Cihangir'de açıldı. Ayrıntılı bilgi için http://matchboxvintage.blogspot.com. Tel: (0212) 245 43 05
Yıldırım'ın tasarımları satışta
Hakan Yıldırım'ın Koton için tasarladığı 'Yeni Lüks' isimli 40 parçalık koleksiyon bu hafta satışa çıktı. Elbiselerin ve diz boyu eteklerin ön planda olduğu koleksiyona pembe, lacivert, fuşya, beyaz ve siyah hâkim. Yıldırım tasarımları Koton mağazalarında...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.