Pazartesi 23.02.2015 00:00

’Klavye’ Barajını Yüzde 10 Aştı

Diyarbakır’da 141 kişinin alınacağı katiplik sınavına giren 2 bin 703 kişiden sadece 273 kişi barajı geçti.
Diyarbakır Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu’nca sözleşmeli zabıt katipliği sınavı yapıldı. Adliyeye alınacak 141 personel için 2 bin 703 kişi başvuruda bulundu. Yoğun başvuru nedeniyle sınav iki günde yapılabildi. 21-22 Şubat tarihlerinde yapılan klavye sınavında Kamu Personeli Seçme Sınavı’ndan (KPSS) aldıkları puan sıralamasına göre belirlenen adaylar, 3 dakikada 90 kelimeden fazla yazabilmek için ter döktü.
Sınav sonuçları Diyarbakır Adliyesi’nin http://www.diyarbakir.adalet.gov.tr isimli web sitesinden duyuruldu. Sınav sonuçlarına göre sınava girenlerin sadece yüzde 10’u barajı geçebildi. Sınava başvuran 2 bin 703 kişiden 2 bin 149’u sınava girdi. Sınava 554 kişi katılmazken, bin 876 kişi ise başarısız oldu. Sınavı kazanan 273 kişi sözlü sınavına tabi tutulacak ve değerlendirmenin ardından 141 kişi memur olarak göreve başlayacak.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Diyarbakir Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Diyarbakir Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

DIYARBAKIR HAVA DURUMU

7 Mayıs 2024 Salı

18 º

18 º / 9 º
Sağanak Yağışlı
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.