Giriş Tarihi: 15.07.2013 14:44 Son Güncelleme: 15.07.2013 15:30

1996'ya uyandı

İngiltere'de 2010 yılında geçirdiği trafik kazası sonrası komaya giren kadın uyandığında 1996'dan sonrasını hatırlamıyordu.

İngiltere'de yaşayan Candace Emptage, Gateshead bölgesinde 2010 yılında aracıyla bir ambulansa çarparak komaya girdiğinde 36 yaşındaydı. İki ay komada kalan İngiliz kadın, yaşam mücadelesini kazandı ancak geçirdiği ağır beyin travması nedeniyle 1996'dan sonrasını hatırlamayamadı.

Uzun bir süre bilinç kaybı yaşayan Candace Emptage kazadan 3 yıl sonra eski sağlığına kavuştu. Başından geçenleri İngiliz The Sun gazetesine anlatan Emptage, "Kaza sonrası hastanede uyandığımda kendimi 22 yaşında, yani 1996 yılında sanıyordum. Etrafımda olup bitenler ve gördüklerim beni şoke etmişti. Annem yaşlanmıştı. Babama baktığımda, elinde bir cihaz vardı ve sürekli onunla ilgileniyordu.Bunun bana iPhone olduğunu söylediler. Yetişkin bir kız çocuğu ise, etrafımda dolaşarak bana anne diyordu" dedi.

'MAJOR BAŞBAKAN, DIANA ÖLMEDİ'

Bilincinin yerinde olup olmadığını kontrol etmek için doktorların kendisine, "Şimdiki İngiltere başbakanı ki?" sorusunu yönelttiğini ve kendisinin buna 'John Major' cevabını verdiğini ifade eden Candace Emptage, bilinç kaybı döneminde Prenses Diana'nın da hayatta olduğunu düşündüğünü söyledi. Kızı Maddy ile birlikte yaşayan Candace Emptage, eski sağlığına büyük ölçüde kavuştuğunu söylüyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.