Giriş Tarihi: 22.05.2009 12:21 Son Güncelleme: 22.05.2009 12:23

3 yaşında 20 bin $ harcadı

Yeni Zelanda'da 3 yaşındaki kız çocuğu Pipi Quinlan, ailesi için büyük bir sürprize yol açtı.

Bilgisayar meraklısı çocuğun anne-babası, sabah kalktıklarında çocuklarının onlar için 20 bin Yeni Zelanda dolarına (12.200 Amerikan doları) internetteki bir müzayede sitesinden kocaman bir kazı makinesi (ekskavatör) satın aldığını gördü.
Rodney Times gazetesindeki habere göre Pipi, Auckland'daki evlerinde anne ve babası uykudayken bilgisayarla oynamaya karar verdi. İnternette dolaşırken annesinin daha önceden girmiş olduğu TradeMe müzayede sitesine tıklayan çocuk, birkaç tıklamayla istemeden Kobelco kazı makinesini satın aldı. Annesi Sarah Quinlan tüm olanlardan ancak uykudan uyanıp bilgisayarın başına geçtiğinde haberdar oldu. Sarah olayı, "Maillerime baktığımda TradeMe'den gelen bir mail gördüm. Müzayedeyi kazandığımı bildiriyordu.
Satıcıdan gelen mailde de 'Bu kazı makinesini seveceksiniz' yazıyordu. Başta, daha önce aradığım Lego oyuncak setini kazandığımı sandım. Ancak, mailleri tekrar okuyunca gerçeği öğrendim. Bu, hayatımın şoku oldu" sözleriyle anlattı.
Sarah hemen TradeMe sitesiyle hayal kırıklığına uğrayan satıcıyı arayarak kızının yaptıklarını bildirdi. Gazete, ailenin artık artık çocuğu bilgisayardan uzak tuttuklarını kaydetti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.