Cumartesi 18.06.2017
Son Güncelleme: Pazar 18.06.2017

ABD’lilerin hayret verici cahilliği

ABD Süt Ürünleri Geliştirme Merkezi tarafından yapılan araştırmanın sonuçları bir kez daha ABD vatandaşlarının bilgisizliğini kanıtladı. 18 yaş üstü binden fazla yetişkin ile yapılan araştırmaya göre ABD nüfusunun yüzde 7'si çikolatalı sütün kahverengi ineklerden geldiğine inanıyor. Çikolatalı sütün, süt, çikolata ve şeker kullanılarak üretildiğini bilmeyen ABD'lilerin birçok konu hakkında ne kadar bilgisiz oldukları daha önce yapılan birçok araştırmada da gözler önüne serilmişti. İşte onlardan bazıları:
Missouri Üniversitesi'nin araştırmasına göre, hamburgerin ana vatanı ABD'de her 5 yetişkinden biri hamburgerin sığır etinden yapıldığını bilmiyor.
Kaliforniya'daki bir okulun 4 - 5 ve 6'ncı sınıf öğrencilerine sorular yönelten araştırmacılar, öğrencilerin yarısından fazlasının soğan ve marulun bitki olduğunu bilmediğini ortaya çıkardı. Her on öğrenciden 3'ünün de peynirin sütten yapıldığını bilmediği gözlemlendi.
ABD merkezli National Geographic dergisinin araştırmasında Amerikan gençlerinin yüzde 11'i ABD'yi harita üzerinde bulamadı.
Amerikan haber dergisi Newsweek tarafından yapılan "vatandaşlık testi" isimli araştırmada, katılımcıların yüzde 70'i anayasanın ne olduğunu açıklayamadı. ABD'de, İngiltere'ye karşı bağımsızlığın kazanılması sebebiyle kutlanan Bağımsızlık Günü'nün tarihi ise katılımcıların yüzde 7'si tarafından bilinemedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.