Salı 04.02.2020 14:42
Son Güncelleme: Salı 04.02.2020 14:43

Almanlar hayran kaldı... İstanbul Havalimanı'na büyük övgü

Alman Havalimanları Birliği yetkilileri ve dünyanın lider duty free işletmecilerinden Gebr. Heinemann'ın temsilcileri, İstanbul Havalimanı ve Unifree Duty Free alanlarını ziyaret etti. Alman temsilciler İstanbul Havalimanı'nın mimarisinin yanı sıra duty free alanlarındaki yenilikçi yönetim modeline dayalı perakende konseptinden çok etkilendiklerini bildirdi. Alman Havalimanları Birliği Yönetici Direktörü Ralph Beisel: Bazı yabancı yolcuların İstanbul'a sadece duty free alanlarındaki alışveriş deneyimini yaşamak için günübirlik gelip dönüyor olduğu gerçeği çok çarpıcı. Ancak tesisleri kendi gözlerinizle gördüğünüzde bunun hiç de şaşırtıcı olmadığını fark ediyorsunuz.

Alman Havalimanları Birliği yetkilileri ve dünyanın lider duty free işletmecilerinden Gebr. Heinemann'ın temsilcileri, İstanbul Havalimanı ve Unifree Duty Free alanlarını ziyaret etti. Konuklar, çarpıcı buldukları havalimanı ve duty free alanlarından çok etkilendiklerini bildirdi.

Unifree Duty Free İşletmeciliği'nden yapılan açıklamaya göre, İstanbul Havalimanı bünyesinde dünyanın en büyük duty free alanlarından birini işleten şirket, Alman ortağı Gebr. Heinemann'ın temsilcileri ile Alman Havalimanları Birliği (ADV-Arbeitsgemeinschaft Deutscher Verkehrsflughafen) yöneticilerini yeni havalimanında ağırladı.

İstanbul Havalimanı'na Almanlardan övgü! Tam not aldı | Video

"İSTANBUL HAVALİMANI PEK ÇOK 'EN'LERİ BÜNYESİNDE BARINDIRIYOR"

Unifree Üst Yöneticisi (CEO) ve İcra Kurulu Başkanı Ali Şenher'in ev sahipliğinde yabancı konuklara, seyahat perakendesi sektörüne ilişkin detaylı bilgiler verildi ve İstanbul Havalimanı'ndaki perakende satış sahalarını kapsayan bir "sahne arkası" turu yaptırıldı.

Şenher, burada yaptığı açıklamada, 90 milyon yolcu ağırlama kapasitesi sahip İstanbul Havalimanı'ndaki 56 bin metrekarelik duty free alanında bin markanın bulunduğu bilgisini verdi.

Şenher, "İstanbul Havalimanı pek çok 'en'leri bünyesinde barındırıyor ve yolculara yönelik seyahat perakendesine yepyeni bir tanım getiriyor. Geçen yıllarda ortaklarımızla yaptığımız iş birlikleri sayesinde yakaladığımız başarılarla büyük gurur duyuyoruz. ADV temsilcilerini ağırlamak ve deneyimlerimizi onlarla paylaşmak bizim için büyük bir zevk." ifadelerini kullandı.

İSTANBUL HAVALİMANI, 'PERAKENDE KONSEPTİ' İÇİN ÖRNEK PROJE

ADV Yönetici Direktörü Ralph Beisel ise İstanbul Havalimanı'nın mimarisinden ve yenilikçi işletim modelini kullanan perakende satış konseptinden derinden etkilendiklerini belirterek, şu değerlendirmelerde bulundu:

"Bazı yabancı yolcuların İstanbul'a sadece duty free alanlarındaki alışveriş deneyimini yaşamak için günübirlik gelip dönüyor olduğu gerçeği çok çarpıcı. Ancak tesisleri kendi gözlerinizle gördüğünüzde bunun hiç de şaşırtıcı olmadığını fark ediyorsunuz. Transfer merkezi özelliğine sahip büyük modern havalimanlarına doğrudan katkı sağlayabilecek ideal perakende konseptlerinin nasıl olması gerektiğine çok güzel bir örnek burası."

Almanya merkezli Gebr. Heinmann'ın Kurumsal İşler Direktörü Dr. Jennifer Cords ise, İstanbul Havalimanı'nın, bir araya gelmek için mükemmel bir lokasyon olduğunun altını çizdi.

Cords, "Uluslararası transfer merkezi özelliğindeki havalimanı her gün dünyanın dört bir yanından insanları ve markaları bir araya getiriyor. Unifree'nin sınırlar ötesi konukseverliği ve yabancı bir havalimanları birliğini ağırlamakta gösterdikleri açık görüşlülük, bunun göstergesi. Hepimizin ortak bir hedefi var; global duty free pazarını koruma ve büyütme ortak amacına yönelik olarak deneyim ve uzmanlıklarımızı paylaşmak." ifadelerini kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.